Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio hiphei05!

10.01.2006 |

Päätin aloittaa uuden aiheen, jollet oo huomannut lukea enää tuota keskustelua lempeästä unikoulusta. Eli kerrot siellä että siirsit 5 kk samalla nukkumaan omaan sänkyyn. Mua ja muistaakseni jotain muutakin jäi kiinnostamaan, että miten tämä tapahtui. Eli jos jaksaisit kertoilla, niin olisin tosi kiitollinen.

Tietenkään samat kikat ei välttämättä toimi meillä mutta jotain olis kiva koittaa. Viime yönäkin syötin viiskuisen parin tunnin välein ja tuntuu että ruinaa maitoa ennemminkin just siks kun sitä siinä niin lähellä on tarjolla kuin että oikeesti olis nälkä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tosiaan oli aina nukkunut vieressäni ja nukahtanut iltaunille tissille, jota tekee edelleen mutta nostan sitten omaan sänkyyn kun on nukahtanut. Alkuun odotan kunnolla että on nukahtanut, yöllä syötön jälkeen päästää itse tissistä irti jonka jälkeen nostan taas takaisin omaan sänkyyn. Nyt poika 6kk 3 vkoa, ja on heräillyt taas yöllä kerran syömään(kuukauden ajan mentiiin niin että syötiin vasta 7 aikaan). Mulle tää on toiminut. Syötän jos nälkäitkua, en jos känistään. Tassuttelen ja nostan syliin, (minun pojallani on aika helppo erottaa nälkäitku muista itkuista. ) ja imetän jos tarpeen.

Toivottavasti tästä on sulle jotain apua!!!!!

Vierailija
2/2 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä siis kun herää, on oppinut ettei saa tissiä (se vaan jotenkin menee ilmeisesti perille jos ei ole nälkä) joten jatkaa uniaan itse. ähkii tai leikkii lelullaan tai rätillä tai jotain muuta hetken.

ei siinä ole mitään ihmeellistä, vauva vaan ei tarvinnut enää tissiä yöllä.

Aluksi protestoi tosi paljon!!!!!!! Mut esim hoitopöydällä kun laitan vaippaa, yritti 4,5 kk iässä ruveta kääntyilemään: siinä aikansa tapellessa (heh) luovutti ja sain nopeesti laittaa vaipan. Nykyään välillä edelleen riidellään siitä saako sen laittaa vai ei, mutta kun vaan sinnikkäästi odottaa, niin poika luovuttaa..

sama juttu nukkumisen kanssa. ellei sitten ole nälkä.

Kyllä se oikeesti auttoi ainakin meillä tuo sinnikäs takaisin laitto sänkyyn vaan. Ja nämä muutamat valvotut yöt toivat sitten parempia öitä joten sillä ne jaksoi. Mutta tämähän on sellaista jatkuvaa unikouluilua: jos joku asia muuttuu, niin samat asiat pitää taas toistaa. esim hampaiden tulo tai muu kipeenä olo.

toiv ei turhan sekavaa ja tsemiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla