Raskaana 1/2 vuoden seurustelun jälkeen!
Tiedän, että omatuntoni ei kestäisi aborttia...kuitenkaan en tunne miesystävääni vielä riittävän hyvin voidakseni tietää miten tulevaisuudessa käy...no eihän sitä voi koskaan tietää. Mutta olin aina ajatellut että lapsi tulee jos on tullakseen sitten suunnitellusti, paljon pitemmän yhdessäolon jälkeen... itse olin vahinkolapsi, eivätkä vanhempani koskaan mielestäni rakastaneet toisiaan niin kuin miehen ja naisen " kuuluisi" . En halua että meille käy samalla tavoin. Välitän miehestä todella paljon ja hän minusta, mutta pelottaa...tämä sattui niin aikaisin..
Kommentit (26)
Mutta jos nainen itse empii onko valmis äidiksi niin silloin täytyy puntaroida tarkkaan lapsiasiat näissä pikasuhteissa.
, ollaan erittäin onnellisia yhdessä, häitä ja toista pienokaista suunnitellaan!
Luota siihen, että elämä kantaa! :D
Onnea tulevaan! :)
Pidettiin lapsi, ihana puolitoistavuotias poika:) Ollaan menty miehen kanssa naimisiin ja jossain vaiheessa tarkoituksena on hankkia toinenkin lapsi. Aloitin opiskelut amk:ssa välivuosien jälkeen ja kaikki sujuu hyvin. Eli en suosittele aborttia, asioilla on taipumus järjestyä. Onnea vauvasta sinulle ja miehellesi!
Mulla oli edellisestä liitosta tosin jo 2 lasta . Aluksi kyllä pelotti, että jäänkö sitten yksin kolmen pienen kanssa kun vauva syntyy. Nyt kuitenkin ollaan naimisissa, vaikka ollaan yhdessä oltu 3 vuotta ja toinen yhteinen lapsikin jo köllöttelee tuossa sitterissä:)
Meillä sentään oltiin raskaana ennenkuin päätettiin, että ollaanko edes yhdessä. Onneksi päätettiin olla ja seuraavana päivänä selvisi, että vauva on tulossa.
10v yhdessä(5v naimisissa).Kyllä se onnistuu välillä näinkin päin :)