Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana 1/2 vuoden seurustelun jälkeen!

Vierailija
10.01.2006 |

Tiedän, että omatuntoni ei kestäisi aborttia...kuitenkaan en tunne miesystävääni vielä riittävän hyvin voidakseni tietää miten tulevaisuudessa käy...no eihän sitä voi koskaan tietää. Mutta olin aina ajatellut että lapsi tulee jos on tullakseen sitten suunnitellusti, paljon pitemmän yhdessäolon jälkeen... itse olin vahinkolapsi, eivätkä vanhempani koskaan mielestäni rakastaneet toisiaan niin kuin miehen ja naisen " kuuluisi" . En halua että meille käy samalla tavoin. Välitän miehestä todella paljon ja hän minusta, mutta pelottaa...tämä sattui niin aikaisin..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v yhdessä(5v naimisissa).Kyllä se onnistuu välillä näinkin päin :)

Vierailija
22/26 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nainen itse empii onko valmis äidiksi niin silloin täytyy puntaroida tarkkaan lapsiasiat näissä pikasuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ollaan erittäin onnellisia yhdessä, häitä ja toista pienokaista suunnitellaan!

Luota siihen, että elämä kantaa! :D

Onnea tulevaan! :)

Vierailija
24/26 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin lapsi, ihana puolitoistavuotias poika:) Ollaan menty miehen kanssa naimisiin ja jossain vaiheessa tarkoituksena on hankkia toinenkin lapsi. Aloitin opiskelut amk:ssa välivuosien jälkeen ja kaikki sujuu hyvin. Eli en suosittele aborttia, asioilla on taipumus järjestyä. Onnea vauvasta sinulle ja miehellesi!

Vierailija
25/26 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisestä liitosta tosin jo 2 lasta . Aluksi kyllä pelotti, että jäänkö sitten yksin kolmen pienen kanssa kun vauva syntyy. Nyt kuitenkin ollaan naimisissa, vaikka ollaan yhdessä oltu 3 vuotta ja toinen yhteinen lapsikin jo köllöttelee tuossa sitterissä:)

Vierailija
26/26 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sentään oltiin raskaana ennenkuin päätettiin, että ollaanko edes yhdessä. Onneksi päätettiin olla ja seuraavana päivänä selvisi, että vauva on tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän