Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuolla surupuolella oli tullut keskenmeno viikolla 24 ja lapsi painoi 1400g ja oli 39 cm pitkä.

Vierailija
08.01.2006 |

Eihän niin iso voi olla tuolla viikolla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on?

Serkkuni syntyi aamulla, kuoli illalla. Hautajaiset oli siitä kolmen päivän päästä. Tämä tosin oli 80-luvulla, mutta tuskin se mahdottomuus olisi nytkään.

Vierailija
22/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut mukana kun aikuiset lapset, miniät ja vävyt sekä lapsenlapset (aikuiset) peittivät ukin haudan. Ja aivan kokonaan peitettiin, ei mihinkään tiettyyn rajaan asti. Se oli kaunista ja konkreettista surutyötä. Hautajaisten jälkeen oli muistotilaisuus kotona ja sen jälkeen matkattiin takaisin haudalle joka sitten yhteisvoimin peitettiin. Tiedän monia muitakin jotka ovat itse osallistuneet haudan peittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun sedän haudan oli jo työmiehet peittäneet muistotilaisuuden aikana. Siis, kun muistotilaisuuden jälkeen menin katsomaan hautaa, se oli jo peitetty ja kukat asetettu uudelleen paikoilleen. Omaisethan jättivät kukat sellaisen suojuksen päälle.

Minusta ei kenenkään pitäisi arvuutella, ovatko tällaiset kirjoitukset provoja. Paras keino on vaan suhtautua asiallisesti kaikkiin kirjoituksiin, sillä jos ei olekaan provo, niin epäilijät ovat todella ilkeitä.

Vierailija
24/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on niin paljon outoja juttuja, että huh, huh!Eikä ole tullut kommentoimaan millään lailla, joten suljetulla varmaan jo on...

Vierailija
25/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäiset ennenaikaiset sikiöt, keskenmenneet kuolleet vauvat on tapana haudata? Onko jokin ikäraja vai mikä on käytäntö?

Vierailija
26/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vaan yhtä juttua..syntyi 24.2 ja kuoli 26.2..silti kuoli tekstin mukaan 2h:n päästä isän syliin..

Ok, surun murtamana voi olla..mut ...

Vierailija
27/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelin vaan yhtä juttua..syntyi 24.2 ja kuoli 26.2..silti kuoli tekstin mukaan 2h:n päästä isän syliin..

Ok, surun murtamana voi olla..mut ...

Vierailija
28/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onpa ollut hautajaiset jopa 12 viikoisella. Kukaan ei määrää milloin vauva pitää tai saa haudata. Ja jos vanhemmat eivät halua haudata kuollutta vauvaansa (täysiaikaistakin), niin se hoidetaan sairaalan puolesta...

Vauvan hauta ei ole kuin reilun metrin syvyinen ja arkun voi laskea itse ilman liinoja jos haluaa. Mekin mietimme, että kummalla lailla arkku lasketaan (kun mieheni kantoikin pienokaisemme arkua käsissään)ja päädyimme liinoihin. Hauta on niin pieni, että sen peittää ihan hetkessä. Ja noin pienessä haudassa ei ole reunatukia.

Aika hurjalta kuulosti tuo ap:n mainitsema teksti kun luin sen heti tuoreeltaan. Oma menetys on sen verran lähellä. Jotenkin tuntui, ettei ollut tosi juttu...

Vierailija
29/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(((

Vierailija
30/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva synty 28 viikolla ja painoi 990g. ja tutun lapsi myös 28 viikolla 1180g.

Vierailija
31/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttäremme synti 24-viikkoisena ja painoi 720 g. Lääkäreiden mukaan se oli todella paljon viikkoihin nähden.

Vierailija
32/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on voinut ITSE huomata, että kohdunduu on 3 cm auki?!

Vierailija
33/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällä oli samoilla viikoilla syntynyt vauva ja tosiaan painoi yli kilon jo. Hirveästi vaihtelee paino normaalinkin rajoissa.

Vierailija
34/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tunnustelin itse alapäätä, montako senttiä olin auki, ennen sairaalaan lähtöä. Kyllä sen itsekin tuntee.

Vierailija
35/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kylläkin small for date fetus... Kaveri sai vauvan 24 viikolla, 28 cm ja 410 g.

Vierailija
36/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. kirjoittaja nro 11

Vierailija
37/38 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimistäkin sen voi jo päätellä Melinat ja Monicat juu juu...

Vierailija
38/38 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rv24 reippaasti yli kilon niin voihan olla sydänsairaus joka turvottanut tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi