Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inssiin liittyvää?

08.01.2006 |

Hei taas!

Siirtääkö clomifeni ovulaation aikakohtaa?? jos viime menkat olivat 31.12, koskakohan seuraava ovis tapahtuu, meillä inssi edessäpäin, nyt vaan pelottaa että ovulaationi osuu viikonlopulle, milloin koko hormonien napsiminen oli täysin turhaa.

Joskus luin jotain että clomifeni vaikuttaa niin että ovulaatio tapahtuu kierron loppupuolella.

kertokaa pliis!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ovis hieman vaihdellut. Noin 14-18pv se on ollut. Mutta clomit ei ainakaan minulla ole vaikuttanut siten, että ovikset olisi myöhemmin. Pikemminkin ehkä aiemmin eli 15pv. Aika tasaisia clomikierrot olleet. Yksilöllistä saattaa tietenkin olla. Mutta kia clomit yleensä saa kierron olemaan se 28pv. Ennen mun kierrot vaihteli 26-32, nyt clomien aikana ovat olleet aika jämptisti 28-29. En tiedä, oliko tästä apua.

Vierailija
2/2 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla clomikierrot oli kaikki keskenään erilaisia. Itse olen viime vuodet elänyt kalenterin kanssa etukäteen laskeskellen ja suunnitellen (" tuolloin varmaan alkaa menkat ja tuolloin sitten on ovis" ), mutta aina on lääkkeet tehonneet eri tavoin. Tämä pätee sekä clomeihin että pistoslääkkeisiin. Monella muulla taas asiat menee ennustettavammin. Tekisi mieli neuvoa, että yritä ottaa rennosti vaan ja ole laskeskelematta, mutta en itsekään siihen pysty, vaikka aina olen niin suunnitellut. Eli paras kai olla neuvomatta. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla