milloin ekat menkat keskenmenon jälkeen?
Haluaisin kuulla kokemuksia että miten pitkiä välejä muilla on ollut mulla lievä pco ja keskenmeno oli marraskuun 30 eikä merkkiäkään menkoista tosin mulla on pitkät kierrot mutta kuitenkin tympäsee ku vauvakuume on kova ja sit ei tuu edes menkkoja onko teillä muilla ollut itkuherkyyttä mulla on ja aattelinkin että oonko jo uudestaan raskaana mutta eihän mulle niin onnekkaasti vois käydä??eliikäs mulla jo kp40 menossa:O(
Kommentit (4)
Mulla tuli itsekseen pois vuosin 8 päivää.. saa nyt nähdä miten käy pitää sitten mennä taas pco kontrolliin jos ei ala kuulua...
runsaasti n. 8 päivää. Sitten oli seuraavat jo normaalisti n. 30-34 päivän kierrolla.
ja ekoihin menkkoihin meni yli 4 kuukautta. Mutta mun kierrot on koko elämäni ollu mitä sattuu :)
[color=violet]Kaavinnan jälkeen minulla meni 5 viikkoa, että tuli menkat.
Loka-marraskuussa oli jonkin sorttinen varhainen km. Plussasin 12.10 ja vuoto alkoi 26.10. Koska kohtu ei itsestään vuotanut tyhjiin sain lääkkeitä 9 ja 11.11. Tuohon asti oli ollut vuotoa siitä 26 päivästä, välillä enemmän ja välillä tuhrua. Se jatkui 20 päivän kieppeille.
Hirveen sekava sepustus, mutta joulukuussa menkat alkoi 11 päivä. Jos laskee siittä, kun tuhrukin loppui niin väliä jää vain 2vk ja 4 päivää.