Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajoi tänään autolla melkein lapsen jalan yli

Vierailija
07.01.2006 |

Oli meidän farkun takarengas jo osittain lapsen jalan päällä, onneksi ei kokonaan, mutta peruuttaa piti että sai pois. Perhana että kiukuttaa! Olen suorastaan odottanut koska näin käy, aina se lähtee ajamaan vaikkei kaikki ole kunnolla kyydissä. Joskus on lapsi vasta kiskomassa takaovea kiinni kun auto jo liikkuu, ja joskus on minunkin varpaani olleet hilkulla liiskaantua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko pahasti?

Vierailija
2/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kävi näin, että lapsi oli tulossa pois autosta, minä odotin nuorimmaisen kanssa parin metrin päässä. Lapsella oli jalka maassa renkaan edessä kun mies jo oli lähdössä siirtämään autoa eteenpäin talliin. Toivottavasti mies nyt oppi ettei tarvi enää pahemmin käydä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on ajanut mun jalan ylitse. :) Seisoin auton vieressä ja isä lähti sitä peruuttamaan (olin siis noussut kyydistä en menossa kyytiin) ja jalkani jäi takarenkaan alla (farkku myös). Olin jotain 12-vuotta ja muistan kun kiroilin silloin ekaa kertaa isäni kuullen: " ai saatana mun jalka jäi auton alle" . Iskä meni sit paniikkiin ja lähti ajamaan eteenpäin ja ajoi sit uudelleen mun jalan yli. x) Ei kyl mitään vammoja tullut mullekkaan...

Vierailija
4/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikikuuna päivänä vain odottelisi, että käykö jossain ilmiselvässä vaaran paikassa omille lapsilleni huonosti. En todellakaan. Minä suojelen niitä tarvittaessa jopa omalta mieheltäni. Tehkää joku selkeä systeemi, millä vastaisuudessa tilanne hoidetaan, esim. merkistä vasta siirtää auton, vasta sitten kun kaikki olette auton keulan edessä, että näkee kaikki eikä kukaan varmasti ole takana jne.. Itse en edes uskaltaisi peruuttaa, jos tiedän, että lapset auton lähellä enkä näe selvästi missä ne ovat. Nyt on lastesi henki pahimmassa tapauksessa kyseessä. Älä enää ole uhri/marttyyri vaan hoida homma paremmin, jos mies ei siihen kykene. Aja sinä se auto talliin, jos muu ei auta.

Vierailija
5/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies tietää kuinka oikeesti kuuluu toimia. Aaaaargh!!!

Vierailija
6/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut silti myös *reps*:) Kyllä on ollu isi hädässä...

Vierailija
7/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ehtii autoon tai autosta pois, onko se jotenkin hullu?

Vierailija
8/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kaikki ehtii autoon tai autosta pois, onko se jotenkin hullu?

Siis eihän se voi olla maata kaatavaa jos joutuu odottamaan pari minuuttia että kaikki pääsevät autosta ulos, näinhän sitä ajattelisi. Mutta auta armias, jos on vaikka turvavyö jumissa tai hanska hukassa tai jotain muuta, siinä saa kieli vyön alla laukata kiskomassa lapsia ulos autosta kun tietää että mies jo kirskuttelee hampaitaan raivopäisenä kun joutuu odottamaan.

Muuten hyvä mies, mutta kun auton rattiin pääsee niin se on ihan psykopaatti.

Vierailija
9/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sanot miehellesi, että pysy nyt paikallasi, että päästään autoon/pois. Näin teet ainakin seuraavat puoli vuotta. Luulis äijän oppivan. Jos tuntuu, ettei mene perille, niin pyydät auton avaimet aina, kun lapset siirtyvät autoon/pois autosta. Annat avaimet ukolle, kun kaikki ovat siirtyneet turvallisesti kauas autosta.

Vierailija
10/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että lapsen jalat olisi vaarassa. Niin ensi töikseni potkaisisin lampun hajalle.

Vierailija
11/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun perhe on liikenteessä niin mies hyppää rattiin vaikka on ihan raivo siinä? Meillä ajellaan vuorotellen.

Ja ole sinä viimeinen, joka lähtee auton oven välistä, niin lapset ennättävät alta pois. Jätä kaikki ovet auki ja suljet ne vasta, kun kersat turvassa. Keinoja kyllä on. Jos ei muuta niin pihtaa niin kauan että viesti menee perille.

Vierailija
12/12 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä yhdessä näin 20 vuotta myöhemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan