Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOUHU TOOPET!? Henkiinherätystä!? Onko teitä vielä?

07.01.2006 |

**Tämä palsta on omistettu meille jo vähän pidempään yrittäneille (yli puoli vuotta) vauvakuumeisille. Olethan vähän kaksimielinen, huumorintajuinen ja osaat nauraa myös itsellesi. Tervetuloa! **

Tuon löysin kun vanhoja toopeketjuja etsin.. :)

Missä kaikki vanhat toopet? Kadonneet ja/tai plussanneet/synnyttäneet jo...? Vieläkö joku on täällä jossakin? Olis kiva kuulla mitä muille kuuluu ja herätellä tämä TOOPEUS uudelleen..

Ja sitten uusia toopeja?? Alussa jo näkyykin suuntaa antavat ' vaatimukset' ..

Kertokaahan itsestänne ja taustoja.. :)

Minä -79, mies -73, Satakunta.

Esikoista yritetään, ehkäisy jätetty pois 6v sitten, yritystä n. 3v.

glemei

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Minä -81, samoin mies. Euroopan suurimmasta kaupungista;) ponnistetaan, yritystä takana 2,5v. ilman haamun haamua. Tutkimukset etenevät koko ajan, Miehen simpoista on ainakin jo jonkin verran vikaa löytynyt (normaaleja simppoja vain 8%), minusta on perustutkimukset tehty (mitään ei vielä ole löytynyt jota kovasti ihmettelen) ja lisää luvassa nyt tammikuussa, mikäli meitä ei plussalla vieläkään siunata..

Vierailija
2/3 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Löytyisköhän meitä lisää????

Sitten jos olis joku joka osais tehdä meistä sellasen hienon listan... :D Minä en ainakaan osaa..

On se minäx kuitenkin hyvä, että on löytynyt jotain syytä.. Saattaahan se olla ihan pienestäkin kiinni, että ei vaan onnista..

Me nyt kokeillaan ensin sitä homeopatiaa, ja jos ei siitä oo mitään apua, niin sitten marssitaan tutkimuksiin. Katsellaan.. toivotaan, että apu löytyisi jo tän homeopatian avulla.. :)

glemei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...josko olis vanhoja ja uusia ' kuulolla' ... :D

glemei