Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä taas kilahti mutsin kanssa (marinaa...)

Vierailija
07.01.2006 |

Meillä vauva reilu 2 kk. Liki 2 kk olen saanut kuunnella mutsilta voivottelua siitä, että on se nyt kummallista kun lapselle pitää koko ajan tissiä antaa, eihän tossa oo mitään tolkkua kun koko ajan syö jne. jne.... (juu, yritin selittää mitä lapsentahtinen imetys tarkoittaa mutta ei mennyt kaaliin. Kysyin myös, pitäisikö lasta sitten huudattaa mutten saanut vastausta).

No tänään kun siellä käytiin ja lapsi huusi kun ei ollut nukkunut kunnon päiväunia niin koko sen pari tuntia minkä mun hermo siellä kesti niin mutsi jaksoi hokea " anna sille tissiä, sen on varmaan nälkä" . Hohhoijaa, nyt sit ois vartin välein pitänyt imettää...

Lisäksi ovat nyt isomummon kanssa kovasti huolissaan, kun lapsi syö yöllä VAIN 4-5 tunnin välein, ei saa tarpeeksi ruokaa. Meinasi lentää persiilleen kun kerroin vauvan viime yönä nukkuneen lähes 8 tuntia.

Pointti: koittaisivat nyt V***U päättää, teit niin tai näin mutta koskaan ei ole hyvä. Pienet on juu mun murheet mutta sylettää.

Aah, helpotti, onneksi tänne aaveelle pääsee aina marisemaan! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palat loppuun muuten. Tai sitten sinun pitää jotenkin oppia jättämään en omaan arvoonsa. Minä kuuntelin anopin marinat ja letkautukset liian pitkälle, oli jo erokin suunnitelmissa. Sanotko niille avstaan, hermostutko vai kuunteletko vain? Älä jää enää ainakaan kuuntelemaan vaan TOIMI!

Vierailija
2/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan sukulaisistani ei tule mua neuvomaan, kun tietää, että aina on vastaus valmiina=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan anna sen kommenttien vaikuttaa tapaani hoitaa lasta. Tympäsee vaan joka hiton kerta kuunnella samaa horinaa ja itse hän ei kuitenkaan jaksa keskittyä kuuntelemaan kun yritän selittää, MIKSI nykyään tehdään näin. Pikkujuttuja mutta ah, niin ärsyttäviä. Anoppi sentään tajuaa pitää turpansa kiinni, mitä nyt eilen kautta rantain kyseli, että saako vauva jo muuta ruokaa kuin tissimaitoa (ikää siis 10 viikkoa...)

Hilpeää kyllä tänään oli se, että mutsi - joka siis ilmeisesti tietää lapsenhoidosta kaiken - lykkäsi muksun heti mun syliin kun sen naama alkoi vähänkin vääntyä... :)

Vierailija
4/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuudenhaluisia. Eipä silti, etteikö olisi oikeus, mutta voinpahan todeta itse hoitaneeni kaikki lapseni....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä