Terolutista apua tiputteluun ja raskaaksituloon?
Kysynpä täältäkin jos täällä olisi vaikka joku terojen avulla plussannut.
Mulla ollut muutamassa kierrossa pientä päivän tai kaksi kestävää tiputtelua n. 8 päivää oviksen jälkeen.
Gyne epäili keltarauhashormonivajausta ja määräsi terot 15-24 päiviksi.
Onko kellään kokemusta että terot olisivat auttaneet tiputteluun ja raskaaksituloon?
Kolmosta yritetään nyt kymmenettä kiertoa.
Kommentit (4)
Mulla prikulleen sama tilanne kuin Maalishelmellä paitsi että clomit+terot auttoivat ja olen ensimmäistä kertaa raskaana :) Itse uskon, että olennainen apu tuli juuri noista Teroluteista - ovuloin joskus ilman lääkitystäkin, mutta raskauksia ei ollut kuulunut täsmäyrittämisestä huolimatta. Keltarauhashormonihan valmistaa kohdun limakalvoa alkion kiinnittymiseen, ja epäilen, että mulla keltarauhashormonitaso on ollut liian alhainen, jotta raskaudet olisivat voineet aiemmin onnistua.
Vuosi sitten niitä söin, en enää muista montako kiertoa, varmaan kolme. Ei vähentänyt tiputteluakaan.
Toukokuussa sitten tuli ihan luomuplussa.
Esikoisen kohdalla kuukautiset olivat aika lailla sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen, ja vuotoa tuli paljon kierron puolivälissä. Lääkityksenä puolen vuoden terokuuri, jonka jälkeen ekasta luomukierrosta tärppäsi.
Heips Töpö!
Kyselit Terolutin käyttäjiä. Mulle määrättiin kun ei menkkoja pillereiden jälkeen itsekseen kuulunut. Tehos siihen että menkat tuli mutta ei raskauden aikaansaamiseksi. Todettiin polykystinen munasarjatauti, söin Terolutteja sekä Clomifeniä, eikä vaikutusta edelleenkään. Lääkäri totesi ettei taida " luonnollisesti" kakkosta taloon tulla. Luovutettiin ->kesäloma->raskaus!!Tsemppiä ja hermoja teille!!!
Rv 29