Ei oo totta: sukulainen pitää häät vuokra-asunnossaan!
Siis pappi tulee heille kotiin vihkimään sinne muovimattojen keskelle. Kakkukahvit on vaan jälkeenpäin. Ei oo pihiydellä rajaa....
Kommentit (17)
Vaan sitä ettei halua mitään kermakakkujuhlia ja ero sitten vuoden päästä.
eikä kerrottu etukäteen kellekkään, eikä järjestetty ollenkaan mitään juhlia...
Eikä siis myöskään laadittu ahneita lahjalistoja. Todettiin, että käytetään rahat mieluummin johonkin järkevään kuin ökyhäihin.
Muuten ei pappi suostu vihkimään ;)
Ei kait kaikkien tarvi haluta pröystäileviä isoja häitä? Vai täytyykö?
Kyse ei ollut meillä pihiydestä. Meillä oli vain molempien vanhemmat ja sisarukset häissä. Haluttiin vain mennä naimisiin, mutta ei mitään suurta hässäkkää.
Jälkeenpäin tuli sitten vähän yllättäen lahjoja ystäviltä ja sukulaisiltakin. Moni oli vähän pettynyt, kun ei isompia häitä järjestetty, mutta ymmärisivät kyllä valintamme. Me pidetään sitten isot pirskeet 10. vuotishääpäivänä tai myöhemmin...
ovat kökköjä... eli makunsa kullakin. Ehkä kyseinen sukulainen haluaa mieluummin käyttää rahat johonkin hauskempaan kuin snobien sukulaisten kestitsemiseen.
ympäristö, jos siis ei aio kymmeniä ihmisiä kutsua. Minä en ainakaan ole hullaantunut kirkkotiloihin ja varsinkaan anonyymeihin "kahvittelutiloihin", jos siis tosiaan puhutaan pienistä perhehäistä!
niin kannattaa pitää mahollisimman pienet, kotona ja mieluiten juuri muovimatolla!
Ei se ole pihiä, vaan järkevää ajattelua. Miksi häidenkin pitäisi aina maksaa???
Ihme ajattelu sulla ap. Eiköhän se naimisiinmeno ole se tärkein asia joillekkin. Ei en isot kekkerit.
Mulle tuollaiset kävis hyvin niin naimisiinmenijänä kuin vieraanakin. Inhoan kermakakkujäykistelyjä.
varmasti ehdit vielä tarjota oman kotisi heille käyttöön. Pääsisivät varmaan parketilla tai ivilattialla sitten naimisiin???
Meillä on vuokra-asunnossa kauniit laminaatit.
Että voi olla noin ahdasmielinen... Me haluttiin naimisiin toistemme ja lasten takia, mutta kun vain toinen on töissä, ei ollu varaa vuokrata tiloja yms. Ne kun ei tosiaan oo vain paria kymppiä vaan lasketaan sadoissa euroissa!!! Siihen ois vielä laskenu tarjoilut sun muut niin ei ois ikinä tullu mitään. Ostettiin sormukset ja vaatteet, mentiin maistraatissa naimisiin ja kahvitettiin lähimmät kotona. Mun makuun ei todellakaan oo mitkään prinsessahäät, ei ollenkaan mein tyylistä touhua.
Ihanaa, että joillekin on tärkeintä se itse tapahtuma eikä kalliit kulissit....