miten löydän vanhan kaverin??
kirjoitettiin 2001, hän hki, minä muualta. oltiin koko kesä samassa työpaikassa ja ystävystyttiin
asui/asuu hki, eli kirjoitti sieltä 2001.. etunimen tiedän mutta SUKUNIMEÄ EN MUISTA *nolo*
koulukavereista yritin.. tiedän että hän on mallina tällähetllä kuuluisan toimiston listoilla..
miten löytää? ikävä
Kommentit (6)
www.eniro.fi ja sieltä henkilöhaku. Yhden kerran maksat tekstiviestillä 0,25¿ ja saat salasanan kännykkään, voit senjälkeen käydä hakemassa henkilöitä niin paljon kuin haluat.
mutta en kai mä voi etsiä sieltä palvelusta vain tyyliin " maija" helsinki.. tuon nimisiä on satoja, jopa tuhansia... kun en muista kuin ETUNIMEN ja iän... *ou nou*
niin koitappa niiden nettisivujen kautta. Useinhan mallitoimistojen sivuilta löytyy mallien kuvat. Sieltä saat varmasti sitten selville sukunimen, ja voit koittaa noita numeropalveluita tai meilata mallitoimiston kautta.
siis mulla on kaverin nimi ja asuinpaikka tiedossa ennenkuin muutti ja meni naimisiin...sitten minäkin muutin ja osoitteet hävis :( . Oltiin kirjeenvaihdossa yli 15vuotta. 10vuotiaana alettiin kirjoittelee :) .
Väestörekisterin osoitepalvelu on aika hyvä, kokeile!