Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Legoja pestä ja jos voi, niin miten?

Vierailija
05.01.2006 |

Ostin kirppikseltä kasan Legoja (duploja) ja tuntuvat olevan aikas likaisia. Miten ne voisi pestä? Yksitellen en jaksaisi, kun niitä on aika paljon...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa jossa aikonaan olin töissä,pesimme legot isoissa pesupusseissa astianpesukoneessa ilman pesuainetta.eivät menneet pilalle ja onhan nykyajan koneissa paljon erilaisia ohjelmia,jotta eivät liian kuumalla tule pestyä.45-50 kestää ihan hyvin .jos omistat kuivauskaapin,levitä pyyhkeet orsien päälle ja märät legot pyyhkeiden päälle kuivumaan.käy välillä hämmentämässä

Vierailija
2/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valkoset legot pestään erikseen värillisistä legoista ja värillisille legoille pitää olla color-pesuainetta. Kannattaa myös käyttää huuhteluainetta niin legot tuntuu päälle astuttaessa sen jälkeen paljon pehmeämmiltä! Kuivaus on se vaikein osa pesua: narulla kuivatukseen pitää varata paljon pyykkipoikia. Taloyhtiön kuivaushuone kannattaa varata viikoksi kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa en muista tai taisinko edes katsoakaan tarkemmin. Legoista tuli kyllä puhtaita, mutta se kiiltävä pinnoite lähti =(

Vierailija
4/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä olen tehnyt, myös muiden lelujen kanssa.

Vierailija
5/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ne tuppaa kolisemaan, mutta helpolla saa puhtaita!

Vierailija
6/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

astianpesukoneessa??? Voisi kokeilla ensin yhdellä...

Vierailija
7/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä itse kokeillut ;-))

Vierailija
8/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis siihen hommaan hankituilla). Ämpäriin vettä ja pesuhuoneeseen läträämään. Ovat aivan innoissaan ja äiti tyytyväinen, kun legot ei ole enää tahmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi