Tamagotchi kuoli, mitäs nyt?
Yhdentoista aikaan ruudulla pomppi vielä isompi tama ja tamavauva, nyt ei ole kuin isompi ja enkelinsiivet. En tajua mihin ne nyt molemmat ehti kuolla?
Tytär saa hirveän shokin, jos se kuulee tästä. Eli miten ton kapineen saa resetoitua ja uuden vauvan luotua?
Kommentit (19)
painat A ja C yhtä aikaa niin kysyy ? Sound ? ON/OFF ?
Minäkin valvoin pari yötä kun metsästelin tamaa..
Sieltä sen uuden saa jotenkin syntymään. En muista miten... Kokeile vaan.
Muista en saa mitään tolkkua.
Opettakaa mua.
Ap paina sitä reset nappia niin se muna plopsahtaa sieltä ja sitten voit alkaa hautoa lapsellesi sitä taaperoa. Toivottavasti tästä oli apua?
Viimeinen neuvo tuli kyllä vähän myöhässä.
Hah, tähän sopis sanonta: parempi 12 vuotta myöhässä kuin ei ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ap paina sitä reset nappia niin se muna plopsahtaa sieltä ja sitten voit alkaa hautoa lapsellesi sitä taaperoa. Toivottavasti tästä oli apua?
Kysyn nyt mielenkiinnosta, miten ihmeessä keksit kaivaa esiin reilusti yli 10 vuotta vanhan keskustelun, joka koskee kuollutta Tamagotchia??!
Eiköhän tämän aapeen Tamagotchi ole ollut romutettuna jo muutamankin vuoden.
Näähän on nyt nousussa! Oikeasti. Äitinä hoidin näitä 10 vuotta sitten esikoisen ollessa koulussa. Ja nyt taas kuopuksen kanssa. Ja perhana kuoli 😂. Siksi piti googletella munan synnytysohjeita .
Jos on kuitti niin voi saada rahat takaisin.
Miten tytär on pärjännyt elämässään shokin jälkeen?
Sama homma oli mullakin 2005 poika koulussa, Tamacochi mun vastuulla ja siivethän sille kasvoi.
Mäkin onnistuin tappamaan pojan öttiäisen, kun oli antanut sen mulle hoitoon :( Pääsi siitä onneksi aika nopeasti yli.
eli painat jollain pienellä terällä sellaiseen pikku aukkoon. Uusi muna tulee, sille annetaan nimi ja syntymäpäivä, sitten hoidetaan. Poikasen se saa vasta muutaman päivän päästä, eli huutoa voit saada silti.