Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanouk Tampere - YÄK!!!!!!!!

05.01.2006 |

Tämä olisi ehkä muidenkin hyvä tietää, kun valitsette mistä ostatte. Nanouk väittää (ihan pokkana), että jos vaate rikkoutuu parin päivän käytön jälkeen on syy lapsen. He eivat tule vastaan. Ylimielisuuttä saa asiakas osakseen! Uskomatonta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... päästä asian tiimoilta liikkeen omistajien puheille? Jotenkin tuntuu uskomattomalta käytökseltä - itse en ainakaan ikinä ole vastaavaan ko. liikkeessä törmännyt. Vaan päinvastoin, palvelu on ystävällistä ja sitä saa aina tarvitessaan. Tosin mitään reklamoitavaa mulla ei heille ole ollut. Toivottavasti saat asian kuntoon!

Vierailija
2/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri liikkeen omistajan kanssa olen neuvotellut. Tiedän aivan vastaavia tapauksia joissa liike tulee vastaan hyvittämällä / korjaamalla tuotteen. Tämä tapaus kertoo liikkeen moraalista enemmän kuin yksittäinen liikkeessä asiointi. Juuri tälläisissa tapauksissa rehellisyys punnitaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläisenneuvon annan ettei kyseinen liike voi enää tehdä mitä lystää ja kohdella asiakkaita noin

Vierailija
4/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein asian kuluttaja-asiamiehelle. Ja sama jatkui... Nanouk ei tule vastaan. Seuraavana on vuorossa kuluttajansuojalautakunta. Ihan uskomatonta toimintaa!!! Muut yritykset tulevat kyllä reklamoinnissa vastaan eivätkä ala syytellä asiakasta!