Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Reimatecin talvilakki lämmin?

05.01.2006 |

Ostin eilen sellaisen -30% alesta ja vähän aikaa epäröin ostopäätöstä kun se tuntui niin ohuelta. Välikausilakki meillä on ollut käytössä ja siihen olen ollut todella tyytyväinen. Tarkeneeko talvilakilla kovillakin pakkasilla jos alle laittaa esim. Ruskovillan villa- tai silkkikypärän vai oletteko käyttäneet ko. lakkia vain pikkupakkasilla ja lumisateella kun se pitää vettä erinomaisesti??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös epäröin lakin lämpöisyttä, kun on niin ohut, mutta olen ollut todella tyytyväinen. Lapsella on aina pää ja korvat olleet lämpöisen tuntuiset ja lähes joka päivä ollut päässä tänä talvena ilman mitään välimyssyjä. Siis mitä nyt Helsingissä on ollut pakkasta n. -13 enimmillään, niin on tarennut. Lakki pitää vissiin niin hyvin tuulen viiman ja kosteuden ulkopuolella, eikä pää hikoa. On hyvän mallinen ja suojaa alas niskaan asti. Lippa on myös räntäsateella hyvä suoja, kun kääntää alas.

Vierailija
2/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näyttää kuin tässä ketjussa olisi useampikin vastaus, mutta ei kuitenkaan ole? Näkyykö tämä muillekin niin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi hyvin on tarjettu. Mekin asustelemme pääkaupunkiseudulla, joten pakkasta ollut enimmillään -15 astetta. Ihmeen lämmin hattu, vaikka tuntuu niin ohuelta. Tyytyväisiä ollaan oltu, sillä hattu on loistava ihan nollakeleilläkin. Juuri tuo tuulen- ja vedenpitävyys on huippujuttu. Hankimme varmasti myös ensi talveksi kyseisenlaisen hatun.

Kyllä tuo kone meillekin näyttää, että vastauksia olisi useampia - outoa :0

Vierailija
4/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se tyttöjen on niin nätti ja suojaava malli.

Meillä on tarennut molemmat tytöt sillä tosi hyvin! Olen ollut niihin tosi tyytyväinen.

Välimyssyä on pidetty -20 pakkasissa mitä on muutamana päivänä ennen joulua ollut, mutta ei muuten.

Vierailija
5/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut näihin Reimatecin hattuihin: kivannäköinen ja suojaa hyvin.

Vierailija
6/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöllä sellainen Reimatecin hiippamallinen hattu ja pää on hiestä märkänä, jos huppuhatun alle laittaa. Tosi nätti ja lämmin ja ihana!