Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla lähti selluliitti raskauden myötä! Uskomatonta...

Vierailija
04.01.2006 |

Itsellä ei ylipainoa ennen raskautta, mutta sellua varsinkin reisissä JÄRKYSTI, eikä ylipaino oikeastaan raskauden jälkeenkään, kun nuo mahamakkarat. Jaloista lähti sellut kokonaan. Mietin johtuiko hyvistä elämäntavoista... vai oisko joku hormonaalinen juttu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta oli selluliittiä peffassa ja reisissä, mut nykyään ei ole lainkaan. Lapsi nyt 1v 6kk. Ajattelin kans et varmaan terveellisten elämäntapojen takia, en polta enää tupakka, alkoholia harvoin, ulkoilen ja liikun paljon (työntelen rattaita sinne tänne :) )

Vierailija
2/5 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enomaan elämäntapa-ongelma (ja vähän kai myös perimästä/tsägästä kiinni). Liikuitko raskausaikana enemmän kuin ennen? Söitkö terveellisemmin? Siinä vastaukset. Ei se kropan koko, vaan mitä se pitää sisällään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Toisaalta katoavaista on kauneus jatkossakin :)

Vierailija
4/5 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on 21, eli normaali..

Vierailija
5/5 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut kerryttävän sellua)... tässä muutama " elämäntapamuutos" , jotka uskon tosiaan vaikuttaneen. Ja tupakoinut en ollut ennen tai jälkeen raskautta. Tosiaankaan selluliitti ei ole (vain) ylipainoisten ongelma. Tunnen monta, joilla kiloja melkein tuplasti oma määrä, mutta esim. sääret todella hyvässä kunnossa vrt. omiin ex-koipiini...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän