Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinoista

04.01.2006 |

Kertokaa kokemuksianne kantoliinoista. Minkälaista, -merkkistä suosittelette, paljonko maksoi....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri itse kantoliinan kun kaverini sitä suositteli ja olen kyllä todella tyytyväinen. Itse ostin sen Myllymuksuilta, merkkinä Isohali basic.

Maksoi 32e tosin oli 2-laatua mut ei mitään vikaa näin maallikon silmään. 1-laadun trikooliinat oli n. 46e jos oikein muistan mut voithan käydä itse katsomassa www.myllymuksut.com

Mutta minä suosittelen kantoliinan käyttöä.

Vierailija
2/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi hyvä tuuri kun sain kokeilla kaverini kahta erilaista kantoliinaa ennen oman liinan ostamista. Samalla hän kertoi liinojen eroista. Itse ostin liinani babyidean jälleenmyyjän kautta ja olisin ostanut käytettynä, mutta noita on harvoin tarjolla ja käytetyistä pyydetään 65e ja uusi oli 85e.

Kannattaa miettiä eri liinojen välillä minkälaisissa tilanteissa liinaa tarvitsee ja tykkääkö lapsi edes olla siinä. Olen todella tyytyväinen huggaan vaikka se oli aika kallis. Se on kevyt, helppo ja " tyylikäs" .

Kesää kohden ollaan menossa enkä talvella pidä lasta ulkona liinassa joten ainakin baby bundler -liina oli minulle ja vauvalle liian kuuma.

Toivottavasti löydät hyvän ja itsellesi sopivan kantoliinan, ainakin minun myyjäni oli oikein asiantunteva :)

Joeela ja neiti 5 viikoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt liinasta. Siitä oli meille apua ensimmäiset 3kk! Kun tyttö ei jäänyt hetkeksikään yksin. Vessassa käytiin myös yhdessä. Liina vapautti ihanasti kädet, jotta pystyi tekemään edes jotain kotihommia. Ostin Pikku Ruu trikooliinan 2laatua 40¿ oikeesti 45£ liinan netin kautta www.pikkuruu.fi. Suosittelen lämpimästi. Nyt kun tyttö jo 1/vuotias on liina viikattuna laatikossa. Käyttö aika vähäistä. Mutta seuraavaa odottelee ja lainaan menee kavereille jos haluaa.

Kiitollinen liinailija:)

Vierailija
4/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt kaksi erilaista trikoista liinaa. Ensin oli pikkuruu (hinta 40+pk) ja sitten Moby Wrap (hinta 37+pk). Hyvät ohjeet valintaan sain http://www.pompoli.net Tykkäsin enemmän tuosta viimeisestä, oli napakampi ja pehmeämpi materiaali. Sittemmin liinat ovat olleet lainassa, ja nykyiset käyttäjät kommentoivat, että pikkuruu saisi olla pidempi. Suosittelen siis 5 m pitkää liinaa, ellet sitten ole tosi pieni vaatekoko itse. Ekaksi liinaksi ei muuten kannata hankki kalleinta merkkiä, jos pituus, kangas tai leveys ei sitten miellytäkään.

Vierailija
5/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä toiminut. Ostin ihan tavallista trikookangasta reilu pari metriä, leikkasin keskeltä halki ja ompelin osat peräkkäin, päistä leikkasin vähän viistot, lopuksi siksak reunaan, lopputuloksena 5m (mulle liian pitkä, täytyy lyhentää, kun saan aikaiseksi, en nyt niin erityisen pieni ole, 165 cm ja koko 38) pitkä liina.

Erona ostettuihin on varmaan jämäkkyys, en tiedä, kun täällä syrjäkylällä en ole " oikeaan" päässyt käsiksi. Mutta ainakin toistaiseksi toiminut tosi hyvin, ei mitenkään venynyt, katsotaan sitten pitemmässä käytössä, vauva nyt 7 vk.

Mutta itse halusin kokeilla ensin, ennen kuin tilaan kallista liinaa, tuolle tuli hintaa n 10 euroa. Että ei olisi harmittanut, jos ei oltaisi tykätty!