Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suolistovaivoihin apu

04.01.2006 |

Probiooteista(maitohappobakteereista) saa avun.Ongelma probiooteissa on että ne elävät vain n 12vrk. ja koska ne eivät elä happamassa ympäristössä ne tarvitsevat suojaksi mahanhappoja vastaan prebiootit jotka myös auttavat suolenseinämään telakoitumisessa.Prebiootit puuttuvat kokonaan useimmista tuotteista vaikka niissä probiootteja onkin.Tämä on syy miksi kannattaa valmistaa jugurtti itse.All in 1000 jugurtti valmistetaan itse erityisessä valmistus astiassa.

Me aikuset olemme syöneet tehoruokaa (A,P,I setti+jug,omega3ja Q10)jo ennen vauvamme syntymää ja nyt vauvammekin syö jugurttia ja basicia.Koska terveydestä kannattaa huolehtia etukäteen eikä jälkeen päin.

www7429.fitline.com

T:Tellu,Make ja poju (4vko)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopullinen teho taitaa teillekin selvitä vasta kun vauva kasvaa. Vaikka monenlaisia maitohappopitoisia tuotteita olen käyttänyt jo ennen lasten saamista, molemmat lapset ovat silti allergisia. Oireita probiootit ovat silti lapsillakin helpottaneet (enkä ole havainnut suurta eroa merkkien välillä, vaikka jokainen firma toki pitää omaansa aivan ylivertaisena).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla