Lue keskustelun säännöt.
Neuvolan perhevalmennus.
04.01.2006 |
Meillä on kaupungin kahdessa neuvolassa teemat loppuraskaus ja lapsivuode ja toinen on synnytykseen valmentautuminen ja lapsivuode.
Kannattaakohan noista jompaan kumpaan mennä,kun nyt tavallaan olen ensisynnyttäjänä,kun esikoinen sektioitiin terveydellisistä syistä.Tällä kertaa sitten ei ole estettä alatie synnytykseen,niin haluaisin vähän tietoa miten etenee yms.
Kumpaa suosittelisistte
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla