Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita joilla kauhea vauvakuume, vaikka elämäntilanne ei juuri nyt olisi sopiva vauvan tulolle?
04.01.2006 |
Nyt kun esikoinen alkaa lähestyä jo vuoden ikää, alkaa vauvakuume taas tehdä tuloaan... Olen yrittänyt hillitä sitä, mutta huomaan yhä enemmän ja enemmän miettiväni sitä, miltä tuntuisi taas pitää pikku nyyttiä =) Huomaan kaupungilla kaikki isot mahat, ahmin vauvalehdistä ensin odotussivut, hypistelen vaatekaupoissa pikkuisia vaatteita ja näen joka puolella lyhyellä ikäerolla olevia onnellisia sisaruksia.
Ongelmana vain on se, että meillä on nyt sellainen tilanne, että jos vauva tulisi, se muuttaisi tosi paljon kaikkia suunnitelmiamme. Yhdessä ollaan sovittu, että toisen lapsen yrittämistä lykätään hieman... Onko muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä kaksoset nyt 1v7 kk ja vauva kuume on jyllännyt jo yli vuoden sisälläni. Teen ihan samoja juttuja kuin sinäkin,kova homma on ollut hillitä tätä touhua.
Meillä tätä lapsen tekoa lykkää toukokuussa olevat häät, se että saisin kaksoset ensiksi kuiviksi ja muutenkin omatoimisimmiksi ja vielä sekin että maaliskuussa alkaa mulla työ josta en voi olla ainakaan ihan heti pois.....Ja tietenkin pelko siitä että toiset kaksoset tulevat vielä,vaikka sellaiset voisin ottaakkin en ehkä kuitenkaan ihan lyhyellä ikäerolla.
Välillä ajattelen järkevästi että tosiaan kannattaa odottaa vielä ainakin se vuosi ennekuin alkaa edes yrittämään,välillä taas mietin että hitot häistä,työpaikasta ja arjen vaikeudesta,minä haluan vauvan tai kaksi:)
Mutta ehkä vielä odotan vauvaa ensi vuoden lopulle asti,vaikka se tuntuukin niin hiton vaikeelta. Mutta sitten voikin tehdä taas kaksi vaikka peäkkäin koska pitäähän sitä lapsella kaveri olla:)