Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sabinan katkeruus havaittavissa LindaManuellaa kohtaan

Vierailija
18.09.2014 |

Ensimmäisessä jaksossa oli heti nälvimässä miten yllättynyt oli kuin Linda oli sarjassa koska kuitenkin vain Linda kirjoittaa blogia. Lindalla on enemmän seuraajia ja faneja kuin Sabinalla ja Saralla yhteensä. Onneksi Linda voitti kilpailut, niin sai Sabinakin näpäytyksen takaisin.

Toisessa jaksossa Sabina pyöritteli silmiään ja naureskeli kun Mara kysyi olisiko Sabinan otettava Lindan asenteesta mallia. Huh, kyllä alkoi raivostuttamaan koko ihminen.

Sabina tosiaan tuntuu olevan juuri niin ylimielinen mitä olen hänestä kuullut huhuja. Ohjelma ei ainakaan hyvää kuvaa anna. Olisi voinut lähettää möreä-äänisen flikan kotiin.

Linda on ehdoton suosikkini!

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämää ettei hänellä ole leukaa.

Vierailija
2/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan todellakin fitness-kilpailijoita enemmän jossa on sentään tehty oikeasti töitä kropan eteen kuin jotain mallia joka nyt sattuu syntymään kauniina. Ihan sama kuin olisi joku kilpailu kuka on syntynyt rikkaaseen perheeseen ja sen perusteella järjestettäisiin kilpailut? Ulkoiselle olemukselle kukaan ei voi mitään. En siis pidä saavutuksena sitä että joku on piipahtanut missikisoissa ja tullut julkimoksi.

Linda sentään tunnetaan muustakin!!!! Kirjoittaa blogia, työskentelee urheilun parissa ja juurikin voitti fitness-kisat. Linda myös auttaa muita ihmisiä blogillaan ja haluaa oikeasti muille hyvää. Voihan se olla että Lindakin on päässyt tunnetuksi hieman helpommalla Joelin tunnettavuuden kautta mutta kuitenkin arvostan häntä enemmän. Tyhmää väheksyä blogin kirjoittajaa jolla selkeästi lahjakkuutta ja vaikutusta muihin ihmisiin. Sen sijaan en usko Sabinan auttavan ihmisiä, varmaan itsekeskeinen ja omahyvänen on.

Pisteet Lindalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna voittoon!

Vierailija
4/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindan uskaltaisin antaa pelastaa jopa itseni, Sabinan en. Lähinnä säälittävää tunkea ohjelmaan kun huomaa ettei Sabinalla ole edes uimataitoja. Taisi kiinnostaa julkisuus taas enemmän. Lindasta ja Minnasta huomaa että he ainakin tulleet mukaan ohjelmaan ihan muiden syiden kuten voitontahdon takia.

Vierailija
5/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän Sabina ja Sara ovat kateellisia Lindalle? Miks Sarakin muuten mainostaa niitä jääkiekko panoja koko ajan? En tajua.

Vierailija
6/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalle voitto :)

Vierailija
7/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ei ole kovin mukava tyyppi. Tytöt tuntevat (tietävät) entuudestaan, kun ovat samaa Namu-populaa ka siellä on siis vanhaa kaunaa taustalla.

en kyllä huomannut Sabinan naureskelevan tai pyörittelevän silmiä, katsopa se kohtaus uudestaan. Mun mielestä oli lähinnä vaivautunut ja nolon sekä vittuuntuneen oloinen.

sabinaa en itsekään fanita vaan toivon että saan seurailla Lindaa sarjassa vähän pidempään vielä. En vaan tykkää että ylitulkitaan ja sitten kerrotaan asioita muka totuutena.

ps. Eiköhän se Saran lätkänpelaajaheitto ollut ihan vaan itseironista läppää. Tietää itsekin oman maineensa

Vierailija
8/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ei muuten voittanut niitä kisoja. Voitti oman sarjansa toki, mutt overall-voitto meni ihan muille tytöille.

Vierailija
9/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo Lindan Joel on? Julkisuudesta tuttu?

Vierailija
10/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on Hunks-tanssija

Vierailija
11/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Linda nyt vain on harvinaisen ärsyttävä ja ylimielinen. En sano etteikö ole tehnyt kovasti töitä ulkonäkönsä eteen!

Vierailija
12/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:03"]No Linda nyt vain on harvinaisen ärsyttävä ja ylimielinen. En sano etteikö ole tehnyt kovasti töitä ulkonäkönsä eteen!
[/quote]

Älä sekoita itsevarmuutta ja taitoja ylimielisyyteen.

Vierailija
13/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:03"]No Linda nyt vain on harvinaisen ärsyttävä ja ylimielinen. En sano etteikö ole tehnyt kovasti töitä ulkonäkönsä eteen!
[/quote]

Älä sekoita itsevarmuutta ja taitoja ylimielisyyteen.
[/quote] Enen :) Mutta mitä tyttöä tunnen ja ohjelmaa katsonut niin MINÄMINÄMINÄ. Ja minä. Äläkä unoha mua! :D

Vierailija
14/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis missä Lindalla on enemmän faneja ja seuraajia kuin Saralla ja Sabinalla yhteensä? Mun on vaikea kuvitella, että Lindalla olisi enemmän faneja, kun ainakaan itse en ollut kuullut hänestä ennen tuota ohjelmaa muualta kuin av:lta. Luen kyllä blogeja, mutta en fitnessblogeja. Instagramissakin Saralla on monta kertaa enemmän seuraajia kuin Lindalla, ja Sabinallakin enemmän.

Vierailija
15/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:29"]Itse arvostan todellakin fitness-kilpailijoita enemmän jossa on sentään tehty oikeasti töitä kropan eteen kuin jotain mallia joka nyt sattuu syntymään kauniina. Ihan sama kuin olisi joku kilpailu kuka on syntynyt rikkaaseen perheeseen ja sen perusteella järjestettäisiin kilpailut? Ulkoiselle olemukselle kukaan ei voi mitään. En siis pidä saavutuksena sitä että joku on piipahtanut missikisoissa ja tullut julkimoksi.

Linda sentään tunnetaan muustakin!!!! Kirjoittaa blogia, työskentelee urheilun parissa ja juurikin voitti fitness-kisat. Linda myös auttaa muita ihmisiä blogillaan ja haluaa oikeasti muille hyvää. Voihan se olla että Lindakin on päässyt tunnetuksi hieman helpommalla Joelin tunnettavuuden kautta mutta kuitenkin arvostan häntä enemmän. Tyhmää väheksyä blogin kirjoittajaa jolla selkeästi lahjakkuutta ja vaikutusta muihin ihmisiin. Sen sijaan en usko Sabinan auttavan ihmisiä, varmaan itsekeskeinen ja omahyvänen on.

Pisteet Lindalle.
[/quote]

Korjaus!
Voitti karsinnan!
Kisat on vasta Lahdessa 12.10

Vierailija
16/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:24"]

Instagramissakin Saralla on monta kertaa enemmän seuraajia kuin Lindalla, ja Sabinallakin enemmän.

[/quote]

Samoin facebookissa. Onkohan tuo aloitusviesti sarkasmia?

Vierailija
17/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:58"]

Linda ei muuten voittanut niitä kisoja. Voitti oman sarjansa toki, mutt overall-voitto meni ihan muille tytöille.

[/quote]

Eikös se voittanut oman sarjansa joissain karsinnoissa, eikä missään varsinaisissa kisoissa?

Vierailija
18/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:57"]

Linda ei ole kovin mukava tyyppi. Tytöt tuntevat (tietävät) entuudestaan, kun ovat samaa Namu-populaa ka siellä on siis vanhaa kaunaa taustalla.

[/quote]

Joo. Hassua, miten se kateuskortti vedetään silloinkin, kun nämä "kadehtijat" ovat itse kauniita ja hyväkroppaisia.

Vierailija
19/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:58"]

[/quote]

Eikös se voittanut oman sarjansa joissain karsinnoissa, eikä missään varsinaisissa kisoissa?

[/quote]

jep, siis voitti oman pituussarjansa karsinnan ja pääsi sm-kisoihin. Lisäksi jokaisen sarjan paras junnu vertailtiin, eli heille oli vielä keskinäinen kisa, jossa ratkaistiin kaksi parasta junnua, jotka lähtevät mm-kisoihin. Tässä kisassa Linda ei sijoittunut.

Vierailija
20/80 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:29"]

Itse arvostan todellakin fitness-kilpailijoita enemmän jossa on sentään tehty oikeasti töitä kropan eteen kuin jotain mallia joka nyt sattuu syntymään kauniina. Ihan sama kuin olisi joku kilpailu kuka on syntynyt rikkaaseen perheeseen ja sen perusteella järjestettäisiin kilpailut? Ulkoiselle olemukselle kukaan ei voi mitään. En siis pidä saavutuksena sitä että joku on piipahtanut missikisoissa ja tullut julkimoksi.

Pisteet Lindalle.

[/quote]

Mun mielestä on huvittavaa, että tällainen kommentti saa yläpeukkuja, mutta jos vaikka Sofia Ruusilasta puhuttaisiin "kunnioitettavana fitnesskilpailijana", kommentti saisi vain miinusta. Silti Sofian voittamat amatöörikisat Amerikassa olivat hyvin todennökäisesti isommat ja tasokkaammat kuin nämä suomalaiset karsinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän