Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keneltäkään leikattu pukamat?

Vierailija
03.01.2006 |

Onko kauheeta? Koskiko? Kuinka pitkä sairausloma? Muita kommentteja / kokemuksia. Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi koska pukamat vaivana.

Vierailija
2/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut / kuullut, että jälki on kuin karhu olisi käynyt raapaisemassa ja sairaslomaa tulee 4 viikkoa. Eka viikko menee maaten ja wc-ssä käynti voi olla hankalaa. Näitä leikkauksia tehdään vain jos hirtot yms hoidot ei auta, eli kovin helposti niitä ei leikata. Mutta, leikkauksessa olleet ovat sanoneet, että eivät kadu. Ei ole enää kipua, eikä suihkutteluja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tosi kipeet pukamat ja olen kokeillut ainoastaan scheroproctin (?) niitä " suppoja" ...miten toi hirtot, kertokaa siitä, jos tiedätte...

Vierailija
4/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hoitokeino tehoaa vain sisäisiin pukamiin.Ulkoisiin vain leikkaus.

Hirtto tehdään terveyskeskus lähetteellä ja kestää toimenpiteenä vain n. 5 min. Sen päivän ovat kipeät, mutta saat voidetta ja sitten jo parempi. Auttaa aika pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pukamat ollu n. 7 v, puhkottu ja hoidettu voitein, ei apua. Olen nyt menossa tässä kuussa leikkaukseen ja pelottaa älyttömästi!

Onko sairasloma tosiaan niiiin pitkä, ei voi olla totta!? Kiva kun äskettäin aloitin uudessa töissä..." mukava loma" heti alkuun...

ap

Vierailija
6/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomaa tulee jotain 3 viikkoa. Omani leikattiin, kun olin vähän päälle parikyymppinen (ja synnyttämätön). Sen jälkeen on menetelmät parantuneet varmasti paljon.

Pukamat saattavat uusiutua myöhemmin leikkauksesta huolimatta. Mullakin :-(

Netistä löytyy tietoa asiasta aika hyvin.

Olisipa muuten kiva tietää, että kuinka monella muulla on sama vaiva...

Jossain luki, että niitä on noin 70 %:lla kolmekymmentä vuotta täyttäneistä. Kaikilla ne vaan ei oireile pahasti.

Vierailija
7/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaukseen en varmaan uskaltaisi, vaikka olisihan se mukavaa päästä eroon tästä vaivasta

Vierailija
8/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin myös leikkaukseen, mutta en halua, että pienessä työpaikassa leviää tieto... Onhan niillä kai vaitiolovelvollisuus, mutta silti...

Kesälomalla pitää varmaan sitten kärsiä.

Ei siinä leikkauksessa ole mitään pelättävää. Lähinnä on tosi tylsää, kun huonetoverit kyselee, että mikä sulla on...

Vierailija:

mulla pukamat ollu n. 7 v, puhkottu ja hoidettu voitein, ei apua. Olen nyt menossa tässä kuussa leikkaukseen ja pelottaa älyttömästi!

Onko sairasloma tosiaan niiiin pitkä, ei voi olla totta!? Kiva kun äskettäin aloitin uudessa töissä..." mukava loma" heti alkuun...

ap

Vierailija
9/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo ees tehny oikeestaan mitään niille...kun en haluu mennä pyllistelemään ulkolaiselle mieslääkärille, lapsellista, kyllä! hiljaa kotona vaan kärsin. mulla on yks pukama vielä niinku epparihaavan (synnytyksestä 5,5kk) päälle, se on varmaan se joka eniten kipuilee...

t.4

Vierailija
10/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hävinnyt kun olen käyttänyt aikani Hädensa voidetta, aivan ihana voide ja tekee kivan raikkaan olon ja viilentää mukavasti.

Vierailija
11/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa Xyloprocteissa ja scheriprocteissa taitaa olla kortisonia ja niitä ei voi käyttää pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän