Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autatteko minuakin sisustusasiassa?

Vierailija
03.01.2006 |

Mulla nyt tummanruskeat verhot olohuoneessa ja beiget sohvat. Nyt olen ostamassa uusia mattoja. Olen ajatellut toiseksi matoksi tummanruskeaa ja toiseksi ruskean eri sävyjä olevaa ruutumattoa. Meneekö liian ruskeaksi vai pitäisikö olla joku muu väri.

Yhtenä vaihtoehtona olen ajatellut punaista, mutta onko se hölmön näköistä, kun mitään muuta punaista ei ole. Ja en halua esim. punaisia tyynyjä tehosteiksi.

Tai olisko limenvihreä hyvä vaihtoehto tuon ruskean maton tilalle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ostanut kaikki mattoni postimyynnistä, kun siten voi maksaa pienissä kuukausierissä, jolloin mahdollista ostaa vähän kalliimpikin matto. ei siis ole varaa ostaa kerralla kallista mattoa

Vierailija
2/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laittaisi ruskeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa esim. K-raudasta ja muistakin sisustus-/remonttitarvikekaupoista. Itse en muuta vinkkiä osaa antaa.

Vierailija
4/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi olla että on melko lyhytaikainen trendiväri, ja jo vuoden päästä kylllästyttää,,

Punainen on aina hyvä, mutta mulla kyllä se väri liittyy voimakkaasti syksyyn ja talveen, niin että en tiedä jaksaisinko kesähelteillä katsella. JA toisekseen-- sopiiko punainen tummanruskean kanssa?

Vierailija
5/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Kodin ykkösessä on

Vierailija
6/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5: minusta kyllä tummanruskea ja punainen käy hyvin yhteen, mutta eniten mietityttää se, että näyttääkö hölmöltä, kun ei ole muuta punaista

nro 6:entiset matot on semmoiset beigen sävyiset, joten ei tule enää kysymykseen

lisää ehdotuksia otetaan ilolla vastaan

Vierailija
7/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten matto missä on verhojen ruskeaa ja jotain vaaleampaa väriä. Ei kokoruskeaa ettei tule liian tumma vaikutelma.

Vierailija
8/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jos sinulla on joku iso taulu esim. sohvan päällä, olisi hyvä jos matossa olisi näitä värejä. Käy eri liikkeissä, ja katsele ja tunnustele mattoja, mistä pitäisit eniten? Menisikö" tämä " matto nykyisen kalustuksen kanssa? Jos tätä pyökki pintaa on olemassa pieni pala, ota mukaan kauppaan, ja katso siellä kuinka matto sopii lattiaan. Hauskoja matto- ostoksia!

Vierailija
9/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on muutenkin asiaa rautakauppaan

Vierailija
10/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi toimii aivan mahtavasti ruskean ja beigen kanssa! Joten suosittelen piristykseksi turkoosia ja ehkäpä vähän puhtaan valkoista. Piristeet piristeenä, sillä silloin ne on helppo uusia. Sitten taas pysyviin elementteihin neutraaleja mattoja. Suosittelen katsomaan matoksi esim. vm-carpetin tessa nukkamattoa. Siitä saa eri kokoja ja hintakin on tosi kohtuullinen. Löytyy tosi kaunis beigensävy!

Vierailija
11/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää laittaisi ruskeaa mattoa, menee liian tasapaksuksi. Ehkä joku kuviollinen matto jossa on ruskean sävyjä mutta voimallisesti myös turkoosia.

Vierailija
12/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen viehättynyt nykyisistä ihanista nukkamatoista jotka ovat käsitelty pölyttömiksi. Hanki sohvalle värikkäitä tyynyjä. Pöydälle saman värinen kaitaliina ja kynttilöitä ja muita koristeita saman sävyyn. Näin saat vaihtelua ja ilmeen raikastusta aina mielialan mukaan. Itsellä on myös hyvin beige-harmaa linja peruskalustuksessa, joita ei ole varaa vaihtaa jatkuvasti. Mieluummin satsaan laadukkaisiin neutraaleihin kalusteisiin ja säväytän pienillä värikkäillä yksityiskohdilla. Nyt talvella suosin lämpimän punaista. Sohvalla on räiskyvän punaisia tyynyjä ja samaan sävyyn tabletti pöydällä ja hehkuvan punaisia kynttilöitä värillisen hiekan koristamana. Keväällä oli limen vihreä kausi ja ilmapiiri raikastui kovin kun vaihdoin kivet ja hiekat vihreiksi + tyynyt sekä pöytäliinat. Sinistäkin on väliin ollut. Kivaa mielenpiristystä pienellä panostuksella ja aina on uusi ilme

Vierailija
13/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen pitäisi olla vaaleanturkoosi. Eikä sellaisia varmaan postimyynnistä löydy. Muualta ei mahdollisuutta ostaa. Vaan pitää vielä yrittää, jos jostain löytyisi(anttilasta ei)

Vierailija
14/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi toimii vaatteissa ja pienissä asusteissa mutta huonosti sistuksessa (tulee herkästi halpa vaikutelma) veden vihreä sitten onkin ihan eri asia (itse pidän siitä pieninä annoksina)! Vaikea vain löytää tuota väriä esim. sohvatyynyyn tai muuhun pieneen esineeseen.

Vierailija
15/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta sen pitäisi olla vaaleanturkoosi. Eikä sellaisia varmaan postimyynnistä löydy. Muualta ei mahdollisuutta ostaa. Vaan pitää vielä yrittää, jos jostain löytyisi(anttilasta ei)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme