Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemusta NIPLETTE rinnanpäävenyttäjästä? Pari kysymystä.

03.01.2006 |

Eli nyt kun vihdoin olen sen saanut itselleni ja maksoikin törkeät 47 euroa! Niin kysyisin seuraavaa..Paketissa oli niin huonot suomenkieliset ohjeet että huh. Elikkäs ekaksi: Kuinka kauan käytitte että siitä oli hyötyä? Itsellä vasta neljäs päivä menossa mutta yön aikana rinnanpää palautuu entiselleen kun en sitä yöllä pidä.

Sitten kuinka ihmeessa sen saa silleen järkevästi liivien alla? Itse kun vaivalla saan sen pysymään rinnassa kiinni niin imun ansiosta rinnanpää taipuu ylöpäin koska rintaliivi painaa sen imukupin ylöspäin..Eli onkohan se nyt oikein asennettu rintaan?

Ohjeessa myös lukee ettei saisi käyttää kahden viimesen raskauskuukauden aikana muttei lue miksi. Noh minä ainakin käytän kun sen kerran ostin..Kiva kun nuo ohjeet lukee siellä paketin sisäpuolella eikä myyjätkään tunnu tietävän tämän käytöstä joten...

Mutta jos nähin saisin vastauksen ja saisin nipletestä kaiken mahdollisen hyödyn irti. kiitos jo etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ostin itsekkin nyt toiseen odotukseen tuon nipleten kun viimeksi oli toisen rinnan kans ongelmia ja käytin sitä muutaman tunnin päivässä liivien alla(pehmeät yöliivit) rv25-32. En kyllä itsekkään tajua että miksi ei saisi käyttää 2viimeisen kuukauden aikana tai edes imetyksen aikana!! itse kyllä ajattelin että käytän alkuimetyksessä ennen imetystä nostamaan nännin. Ei kai siitä niin suurta haittaa voi olla...

itse käytin sitä ehkä liian vähän koska en ole juurikaan huomannut eroa entiseen ainakaan vielä!

tuli mieleen että voikohan siinä 2viim.raskauskuukaudessa olla se että niplette jollain tavalla stimuloi nänniä ja käynnistää synnytyksen?! muuta en oikein keksi...

Vierailija
2/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipletteä edellisessä raskaudessa ja valitettavasti en kyllä saanut siitä luvattua hyötyä irti. Nänninpää venyi kyllä mutta palautui aina takaisin entisiin mittoihin kun laitetta piti toisessa rinnassa. Itse olen kokenut parhaimmaksi imettää aivan alussa rintakumin avulla, sillä saa nännin esiin vauvan imun voimalla ja sitten nappaa rintakumin vaan pois välistä ja tisu suuhun, jossain vaiheessa vauva sitten osaa jo imaista nännin esiin ilman rintakumiakin. Minulla oli viimeksikin jo sairaalakasissa valmiiksi ostettuna rintakumi ja otinkin sen heti laitoksella käyttöön kun näytti siltä ettei vauva muuten otetta saa. Nyt aion ehdottomasti varautua samoin=)... suosittelen. Aina kannattaa ensin yrittää pelkkää rintaakin, jotkut vauvat osaa imaista nännin heti tehokkaasti esiin, omissakin lapsissani on tässä suhteessa ollut huomattavia eroja, mutta hyvä se rintakumi on varalta mukana olla=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avent Niplette - http://bit.ly/29QfILn Olen aina vihannut siisäänpäin kääntyneitä nännejäni. Mielestäni ne ovat erittäin epämiellyttävän näköiset. Niplette laitetta oli todella helppo käyttää, ja olen myös ollut tyytyväinen tuloksiin.

4/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä viimeisillä viikoilla, rinnasta voi alkaa siitä imusta johtuen erittyä ensimmäisiä maitopisaroita. Niitä ei ehdottomasti kannata heittää hukkaan ja pois tulevalta vauvalta, ovat sitä kaikkein ravintorikkainta tavaraa!

5/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisien raskauskuukausien aikana ei suositella, koska rintojen simulointi voi aiheuttaa supistuksia ja näinollen liian aikaisin syntymisen :) yhtenä vinkkinä synnytyksen käynnistymiseen käytetään juurikin rintojen, erityisesti nännien simulointia :) Kyllä sitä kolostrumia siellä erittyy vauvallekin :) joillekin (erityisesti raskausdiabeetikoille) neuvotaan ja kehotetaan aloittamaan maidon lypsäminen muutamaa viikkoa ennen LA:ta :) ja joillain (kuten itsellä..) rinnat tihkuu ihan itsestään jo ennen synnytystäkin :)