Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä raskaanaolevalle toppahousut????

Vierailija
02.01.2006 |

Rasittavaa, kun pitäisi muksujen kanssa seistä ulkona muttei tarkene kun mitkään toppahousut ei mahu päälle :( xl-kokoa ei voi ostaa koska olen aika lyhyt enkä muuten lihava. Miten tän ongelman ratkaisis, auttakaa :((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tarkene, eikä tarvi sitten mitään kalliita toppahousuja ostaa

Vierailija
2/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittäkymmentäkerrosta välihousua jalkaa, kun haluaisin vetää vaan ne toppahousut jalkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=23_39&products_id=574

Tai sitten ostat sellaset jossa on henkselit ja pidät niitä vetskari auki.. ja takki vaan niin pitkä että peittää =)

Vierailija
4/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut ongelman ihan tavallisella laskettelupuvulla, tämä ei tosin ehkä toimi ihan loppuraskaudessa. Housuissa on henkselit, joten pysyvät päällä vaikka napin ja vetskarinkin jättäisi auki, eikä tule semmoista tunnetta, että housut tippuvat. Ja kun takki on siinä päällä, kukaan ei näe että kuljen housut auki. : ) Toinen vaihtoehto varmaan olisi ostaa se semmoinen ihmeen sepaluksenlevitin :) vai mikä se on, se ruman näköinen viritys jolla saa semmoisen V:n muotoisen jatkeen omien housujen vetoketjun väliin.

Vierailija
5/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy sopivia, ota sellainen henkseleillä oleva malli, sopii masu hyvin. Ovat vain kalliita, mutta kun lyhennät lahkeita, sopivat mainiosti (tarkista vetoketju, onnistuuko...). Haalareille on ollu käyttöä jälkeenkin, takki suojasi mahtavasti rintoja seuraavana talvena, ei tuullut lävitse. muutenkin tosi kivat, eivät kastu. Hintaa vain oli vanhassa rahassa yli kolme tuhatta markkaa, joten arvokkaita ovat, minulla Reima-merkkinen Coretex-puku, jossa siis takki ja housut erikseen.

Vierailija
6/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jatkopala vetoketjullisiin housuihin. Niitä saa monesta nettikaupasta ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan