Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunujen postikulut Saksata?

02.01.2006 |

Olen aivan untuvikko asian suhteen, mutta teutonian Mistral- vaunuja katselin netistä sillä silmällä...kyseinen nettikauppa ei tilausvaiheessa(en siis vielä tilannut vaan kokeilin ja katselin hintoja) veloittaisi mitään posti/rahtikuluista ja toimistustiedoissa luki maa Finland...Voisiko olla virhe ja mitä olette maksaneet vaunujen rahdista?

www.mypram.de on kaupan nimi.

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sivuilla sanotaan, että yli 250,- maksavista lähetyksistä ei mene kuluja. Itse tilasin Mistralit osoitteesta www.pingpong-online.com, siellä on tarjouksessa paketti, johon tulee kantokoppa mukaan, hinta 499,-. Eikä postikuluja.

Vierailija
2/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäillessäni sivuja näin jossain, että olisi ollut n. 18;- postikuluja.

Jollain saitilla taas puhuttiin Suomen kovemmasta ALV:sta, mutta ilmeisesti antaisivat sen verran alennusta muuten.

Muutenkin näyttää aika kirjavalta systeemit, olisikin siis erittäin mielenkiintoista kuulla kokemuksia tilaajilta; saitteko mitä halusitte siihen hintaan kuin halusitte, jos tilasitte jotain hieman tuntemattomampaa merkkiä, niin oliko laatu hyvä jne.?

Ja mistä löysitte linkkejä noihin nettikauppoihin? Ja onkohan niitä sivuja englanninkielisinäkin löydettävissä, kun tuo saksa ei ihan sujuvasti luista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että vaunut tulevat lähes poikkeuksetta ilman postikuluja Suomeen.

Entä osaisiko joku kokemuksen omaava vastata, saako Saksasta tilatessa " samaa kamaa" kuin Suomesta? Itse olen kallistumassa Teutonian Mistraleihin. Kiinnostaa siis, jos sellaiset tilaan, saanko vastaavanlaiset kuin Suomesta? Tästä on ollut aiemminkin puhetta täällä, mutta mitään vedenpitävää vastausta en ole lukenut.

Vierailija
4/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pingpongista tulevat rahtikuluitta, babyonlineshopin kulut ovat 39 euroa. Pingpongin hintaan täytyy lisätä suurempi alv. Kannattaa laskea kumpi kauppa tulee halvemmaksi.

Vierailija
5/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

itse en kyllä pigpongista 499 tarjousta mistraleista löytänyt, liekö tarjous jo ohi.

Mutta em. nettikaupasta mistralit 539¿ ilman postikuluja eikä siellä mistään Suomen ALV:sta ollut puhetta eli jos alvia pitää maksaa niin onko se mainittu tms. ettei tule yllätyksenä- kokemuksia?

Vierailija
6/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.pingpong-online.comista löytyy edelleen se 499,- tarjous Mistraleista. Product Overwiev -> Special offer. Alv peritään Suomen verokannan 22% mukaan, mutta vastaavasti suomalaiset saavat 6% alennusta loppuhinnasta, joten samaan tulokseen Saksan hinnan kanssa päädytään.

Itse tilasin reilut 2 vkoa sitten, saa nähdä milloin tulee...

Vierailija
7/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mainittakoon settä se tuo 499,- sisältää sen alv:n.

Vierailija
8/10 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisitko vielä....? Löysin nuo tarjous mistralit mutta kun tuoteselosteessa lukee näin : Mistral sports 2006 , ei kai kyseessä ole se sporttimalli missä on edessä pienet pyörät? Kuvassa on ihan " tavalliset" mistralit mutta tuo sana sport mua hämää....? Meinaan, en itse missään tapauksessa halua pienipyöräisiä (edessä siis) kun joudun hiekkateita kulkemaan?

Nim. tyhmä

Vierailija
9/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tarjouksessa, siinähän voi valita haluamansa pyörät. Sen sijaan niissä, joissa on pienet pyörät edessä, pyöra on vakiomallinen.

Vierailija
10/10 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA on vasta kesäkuussa mutta kovasti jo tekisi mieli tilata vaunut valmiiksi...Pitänee käydä vielä liikkeessä varmistamassa malli ennen tilausta. Kun saat mistralisi niin kerrotjan olitko tyytyväinen?