Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessa a-pakkaukseen tulee kestovaippoja? moni on niin laiska (esim mina) etten kolmella lapsellani niita ole kokeillut enka neljannellakaan tule kokeilemaan vaikka ilmaise

Vierailija
02.01.2006 |

ksi saisi... ihan haaskuun menee vaipat joita ehkä 10% saajista käyttää...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä niille käyttöä oli, vaikka ei vaippoina käytettykään.

Vierailija
2/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän voi käyttää vaikka miten muuten, minä käytin suunpyyhintään, pulaustusten pyyhkimiseen, pään alla liinanana kun imetin, pyllyäkin niillä voi pyyhkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se madaltaa kuitenkin kynnystä kokeilla niitä vaippoja, kun ne tulevat automaattisesti kotiin. Se että lähtee kestoja jostain oikein etsimään, vaatii aika paljon tahtoa. Niitä kun ei ihan tavallisista ruokakaupoista saa.

Vierailija
4/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket sinä sitä käyttäisi niin moni muu haluaa kokeilla. Minä voin luetella heti paikalla 10 tuotetta pakkauksesta mitä me ei olla käytetty, ei se tarkoita sitä että muut ei niitä käyttäisi.

Siis harsojen lisäksi tulossa " oikea" kestovaippa.

Vierailija
5/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy huuotnetissä tmv paikassa. Luulisi olevan kysyntää.

Vierailija
6/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on menneet hukkaan kondomit. Minä kumiallerginen en voi niitä edes käyttää, eikä muutenkaan oltu ehkäisystä kiinnostuneita. Mutta ymmärrän kyllä, että on kiva, että niitä on siinä tapauksessa, kun joskus keksii, että halut ovat tässä ja jotain tarttis olla.

Vierailija
7/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kokeilisin, jos ilmaiseksi saisi. Nyt en ole saanut aikaiseksi hankkia ja opetella niitä käyttämään. Mielestäni madaltaa kynnystä kokeilla, jos niitä saa valmiina. Kaltaisiani laiskimuksia on varmaan muitakin :).

Vierailija
8/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt tulisi joku hyvä, helppo vaippa. All in one-mallinen.

Vierailija
9/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käteviä ja helppoja ne oikeasti ovat. Eihän sitä kokeilematta voi tietää, mutta moni ennakkoluuloinen ei edes viitsi kokeilla, koska ovat niin kalliita. Meidän kaikkien etu on, että mahdollisimman moni käyttää kestiksiä, säästyy kaatopaikkatilaa, ympäristöä ja yhteiskunnan rahoja.

Vierailija
10/10 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan itse innostunut kestovaippailusta, mutta jos äp:ssä olisi tullut niitä, niin kynnys kokeilla olisi ollut paljon pienempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi