Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on suurinta/ihaninta, mitä miehesi on tehnyt vuoksesi?

Vierailija
02.01.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamaan välit poikki veljeensä kun hän haukkui minut syyttä. Onneksi asia selvisi ja kyse oli väärinkäsityksestä, mutta mieheni oli silloin niin vihainen ja puolusti minua, että minusta tuntui että olen hänelle niin tärkeä.

Vierailija
2/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että saisi paljon mua " kunnollisemman" vaimon itselleen, mutta kun tahtoo pysyä kanssani, olen niin onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies varmaan tähän pystyisi.

Vierailija
4/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kammoaa tosissaan sairaaloita ja " sairauksia" (niinkun raskaus/synnytys sellanen olis...) ym. kaikkea aiheeseen liittyvää. Silti (hammasta purren) istui synnärillä sängyn vieressä alusta loppuun, vaikka olin sanonut, ettei ole pakko tulla, kun tiesin tämän " heikkouden" . Sinänsä hauska (?) tapahtuma oli synnytys, että samalla, kun ponnistelin ja kärvistelin, niin seurasin mieheni tilannetta, että milloin pökrää tmv...

Vierailija
5/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilanne oli vähintäänkin ahdistava minulle. Mieheni sitten otti minut kainaloonsa, nosti exäni käden pois polveltani, ja sanoi exälleni: " Ikinään et pysty rakastamaan Maijaa niin paljon kuin minä rakastan" . En tiedä miksi, mutta se riitti, ja exä poistui paikalta, eikä ole ottanut minuun yhteyttä sen koommin. Muistan nuo sanat vieläkin, koska mieheni ei yleensä mitenkään puhu tunteistaan.

Vierailija
6/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa kuralle omaa tyhmyyttäni veromätkyjen takia

ja vaikka mitä, mutta ihanimpina ovat jääneet mieleen nämä kaksi:

Meillä on maalla talo ja siellä valtava 2000 neliön nurmikkoalue melkein ilman istutuksia. Miestä ei puutarhahommat paljon kiinnosta, olen touhunnut siellä yksin. Äitienpäivänä pihaan ajoi kuorma-auto ja kippasi multakuorman. Mies lapio kourassa: " ja mihinkäs niitä kukkapenkkejä laitetaan ja nämä omenapuut?"

- viimeisin: minulla oli kamala päänsärky, perui oman treeninsä ja vei lapset ulos, pyytämättä

Ne arjen pienet teot!