Reimatec baby yhdellä vetoketjulla vai kahdella?
Eli kokemuksia/mielipiteitä kaipailisin, en oikein osaa päättää ostaako
ensi talveksi(tuolloin hieman yli 2v) haalarin, jossa siis olisi vain se yksi
vetoketju vai kahdella...Kahdella vetoketjulla olevaa haalaria on varmasti jollain tavalla helpompi pukea vauvalle(?) kuin yhdellä vetoketjulla, vai onko näin? Vaikuttaa vain hieman ehkä kömpellömmältä tuo kahden vetoketjun haalari...?
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
Kommentit (5)
2-vetoketjuinen Reimatecin baby-mallinen haalari. Kahdesta vetuketjusta ei ole mitään hyötyä, kun lapsi ei tosiaankaan enää makaa puettaessa vaan pikemminkin rimpuilee ;) No ostaessa en vetskareita katsonutkaan vaan ostin haalarin pupunkorvien takia :)
Yleensä avasin vain toisen vetoketjuista pukiessani häntä.
Paljon nopeampaa sulkea vain yksi vetoketju tuon ikäistä vilkasta lasta pukiessa.
Nyt tuo tyttäreni haalari on hänen serkullaan ja heilläkin olen huomannut ettei äiti avaa kuin yhden vetoketjun pukiessaan lasta.
Tuolle meidän kohta yksivuotiaalle ostin täksi talveksi ticketin kaksi vetoketjuisen haalarin. Siinä on fleece vuori joten helpompi pukea kun kaksi vetoketjua.
Reimatecit niin liukkaalla vuorella, ettei mielestäni mitään väliä vetoketjujen määrällä kun lapsi jo osaa seistä.
Mielestäni myös kahta ei tarvitse, mutta ei siitä toisesta haittaakaan ole. :)
Eli avaan pukiessa/riisuessa poikaa (1v8kk) vain toisen, mies taas näyttää välillä avaavan molemmat vetoketjut.
Ensi talveksi ajattelin ostaa myös reimatecin alesta & luultavasti juuri tuon kahdella vetoketjulla olevan. Värit & mallit niissä mielestäni kivat. :)
...eli tuon ikäisellä ei tuosta 2sta vetoketjusta ole mitään hyötyä...ei tosin haittaakaan. alle 1v:lla nuo 2vetoketjuiset ovat aivan huippuja, mutta eipä juuri isommalla enää. Meilläkin tuli tuo haalari valittua kun löytyi muuten mieluinen ja sopivan värinen haalari :)
Ostin 1-vuotiaalle täksi talveksi kaksivetoketjuisen baby Reimatecin, koska itse pidin sen ulkonäöstä eniten. Kun lapsi on ihan väsynyt, on noin pienellä kahdesta vetoketjusta vielä jotain hyötyäkin. 2-vuotias tuskin enää on puettaessa pötköllään. Mutta kun lasta pukee sylissä, pukeminen onnistuu ihan näppärästi niin, että ainoastaan toinen vetoketju on auki, joten ei toisesta vetoketjusta haittaakaan ole. Eli valitse malli ihan sen perusteella, kummasta itse pidät enemmän.