Minne voisi LAHJOITTAA pieneksi jääneitä, hyväkuntoisia vauvanvaatteita?
Vaatteita on paljon. Ja haluan ne nimenomaan lahjoittaa. Jos ei löydy hyvää kohdetta, myyn ja lahjoitan rahat pois.
Kommentit (8)
Ovat ehkä noin 0-3kk kokoa.
Ja johonkin, jossa _oikeasti_ niitä tarvitaan.
Josko joku Vaaka yhdistyksen jäsen ottaisi vastaan vauvakasseihin pakattavaksi...
ja se on tosi pieni summa mitä siitä menee hyväntekeväisyyteen.
seurakunnat, voisikohan joku diakoni jakaa? Sitten tulee mieleen Veikko Hurstin järjestö Helsingissä, hehän jakavat tavaraa köyhille. Sitten tuli mieleen Pelastusarmeija, hehän keräävät kassejakin joulun alla, ehkä lahjoittavat läpi vuoden?
Entä sitten joku pakolaisten vastaanottokeskus? Sosiaalitoimisto? SPR-kriisipalvelu (lahjoittavat ainakin kotimaan katstrofeissa huonekalut perheille, ehkä myös vaatteita?)?
olen lahjoittanut meiltä ylijäänyttä tavaraa ihan lasten ja aikuisten vaatteista ja kengistä aina pesukoneeseen ja keittiön pöytään asti SPR:lle. Täällä Raumalla ainakin tultiin spr:n toimesta kotoa hakemaan huonekaluja ja silloinhan he ottivat noita vaatekasseja samalla mukaan.
Lakanoita ja vanhoja pyyhkeitä olen lahjoittanut eläinkotiin.
Nyt joulun alla vien pelastusarmeijan keräykseen monta kassillista vaatteita ja pari kassillista leluja. Pelastusarmeija jakaa tavarat paikallisille avun tarvitsijoille.
Ja joskus olen myös UFFiin kärrännyt vaatteita, mutta enpä juuri enää. Olen myös ymmärtänyt, ettei ne oikein mene sinne minne pitäisi.
Ehkä kyselen spr:ltä mitä tekisivät niillä. Kaikkein hienointa olis, jos löytäis henk. koht jonkun perheen tai paikan, joilla niille olis oikeaa tarvetta.
ap
UFF:in laatikkoon, kun en muutakaan paikkaa keksinyt.