Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
teneriffalle rv. 21, mitä ei saa syödä???
01.01.2006 |
Ollaan lähdössä teneriffalle los christianosiin kolmen viikon kuluttua. Mukana 1 vuotias pojanviikari. Olen raskausviikolla 18, muuten olo ok, suonikohjut vaan vaivaa. Mitä olette uskaltaneet syödä? Lääkäri käski vaan jättää raa`at lihat ja kalat syömättä ja kasvikset täytyy olla pestyjä. Ajattelin et salaatitkin tarvii jättää väliin, mut voi kuulemma syödä. Ootteko ottaneet syömisen `rennosti`, ettei mieti joka suupalaa. Siellä on kuitenkin aika hyvä hygieniataso ja siistiä. Entäs jätskit? Olen onnistunut melkein kaikilta etelän reissuilta saamaan kambylobakteerin, mut sehän ei oo sikiölle vaarallinen, muuten ikävä, onko joku saanut kanarialta sitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Olemme lähdössä häämatkalle miehen kanssa tammikuun viimeisellä viikolla 24.1 lähtö ja mulle ei neuvolan täti sanonut mitään kummempaa, kädet pitää muistaa pestä hyvin ennen ruokailua, kasvikset täytyy pestä (eli ei saa syödä valmiita salaatteja ravintoloissa) ei mielellään jätskiä irtomyynnistä, valmiita pakkauksia voi syödä (esim Magnum ym ym) kaikki liha pitää olla hyvin paistettua. Uskoisin, että näillä eväillä pärjää hyvin ja muistaa vaan ottaa niitä maitohappobakteereja ennen lähtöä, ettei vatta heitä heti sekaisin.