Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
hei kaikki jotka on kaupassa töissä citymarketis tms...
01.01.2006 |
Meinasin ehkä hakea citymarkettiin töihin, mulla ei ole kyllä kokemusta. Joku työ pitäis saada. Ne kaikki jotka ovat kaupas töissä voisitteko kertoa saako sielä alussa hyvän opastuksen työhön??
Jännittää kauheasti ku pitäs lähtä töihin ja ollu vaa kotona lasten kanssa. Kaikista eniten " pelottaa" jos joutuu kassalle=/ Mutta kaipa kaikkeen oppii ku alkaa vaan tekee!!
Jos osaat jotain kertoa kaupassa töissä olosta niin tosi hyvä=)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
uusi:
ite oon ollut 14 kesäsestä kaupassa töissä eka 16 asti ihan vaan kesäsin mutta sen jälkeen ihan viikonloppujakin kassalla ja muita puuhia tehden.
kassan käyttö on todella helppoa ehkä helpompaa mitä ihmiset siitä kuvittelee. siihen saa kyllä hyvän opetuksen, teet aluksi ihan aamuvuoroja tai sitten kaupasta riippuen niitä vuoroja jollon on kaikkein hiljaisinta ja suo opastetaan kassan käyttöön ilman asiakkaita sitten asiakkaiden kanssa niin että selän takana seisoo joku ja sitten yksin. ei tietenkään kaikki näin toimi on olemassa " harjoittelu ohjelmia" kassoihin joita käytetään, riippuu niin kaupan tavoista ja hänestä joka opastaa. jokainen tyylillään.
vaikka se niin masentavaa onkin yleensä saa ne ihmiset töitä joilla on kokemusta mutta itse olen myös paljon " kouluttanut" ihmisiä jotka ovat vain asioineet kaupassa ja eivä tiedä mistään mitään joten ei se nyt niin vaikee kummiskaan oo töihin päästä. cittari ei vain ole mistään pienimmästä päästä kaupoista joten kiirettä ja hulinaa riittää sekä uusiin ihmisiin tutustuminen vie varmasti aikaa ;)
mitään sen tarkempaa en osaa kertoo kassalla olosta koska laitteita on monia, on tietokoneen tyyppisiä ja erillaisia kassa järkestelmiä joten olisi tyhmää kertoa vain yhdestä järjestelmästä. onnea työn etsinnälle ja etköhän onnistu oppimaan uusia asioita!!
itse aloitin taas työt 1½v tauon jälkeen ja ekaksi pelotti mennä kun kaikki työn tekijät olivat uusia paria lukuun ottamatta ja mieltä paino muistaako niitä asioita muka viellä mutta hyvin on käyntiin lähtenyt työt!
-mamma ja mico (kohta) 1v 4kk