Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet kipeä, hoitaako mies lapsianne??? ov

Vierailija
31.12.2005 |

Mua ärsyttää suunnattomasti kun jos mies on kipee niin on sit tosiaan KIPEE!!!!! makaa peiton alla ja kaikki paikat särkee yms... ihan varmaan onkin kipee ei siinä mitään, mutta mulla on sillon yksi lapsi lisää hoidettavana.

Mutta jos minä olen kipeä niin kukaan ei tiskaa, pese pyykkiä tai siivoo... vaan kaikki odottaa mua siihen asti kunnes paranen, yleensä kyllä teen kaiken vaikka olisin kuinka kipee.

Ottaa vaan päähän kun KOSKAAN ei tuo toinen voi tehdä mittän kotihommia ja kun kotihommista ei voi hakee saikkua...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettävät paljon aikaa kahdestaan kun mä oon vuorotöissä. Olen töissä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Ja tekee myös kotitöitä.

Vierailija
2/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kamalaa, jos mies on kipee niin hän vaan makaa..

Tuntuu, et miehillä pitäis olla ensitapaamisella lappu otsassa -joko teen kotitöitä tai sitten en!! Meilläkin kumpikin käy kodin ulkopuolella töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ruoat ja vie lapsia ulos, että äiti saa levätä. Pyykkää ja käyttää tiskikonetta, mutta ei kuitenkaan sorru siivoamaan silloin kun olen kipeä. Mutta eipä se haittaa.

Vierailija
4/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää, lähde vaikka lapsen kanssa kaupungille. Soita vaikka jollekin kaverillesi ja kysy mukaan alennusmyynteihin. Saat muuta ajateltavaa ja saa mies levätä sillä aikaa. Kun mies paranee, annat tiskiharjan ja pyykinpesuaineen käteen ja sano että olisi paras ottaa selvää miten nämä toimii, kun et itse enää osaa käyttää ;D

Vierailija
5/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei vaan tehoa meillä... siis tuo että antaa tiskiharjan kouraan...

Katos kun mies käy töissä ja mä olen ä-lomalla...

No mutta nyt tää ei ota niin paljoa päähän siis nää kotihommat kun mä olen kerran kotona ja olen ite ollut aina sitä mieltä että se kumpi on kotona hoitaa kodin, mutta sit on eri asia jos tulee kipeeks koska ei töissäkään tarvii kipeenä olla mutta kotihommia ei siis meillä tee kukaan eli en saa saikkua...

Mutta nyt jo alkaa ottaan päähän se kun menen taas kesällä töihin =(

Taas alkaa se että eka päivät töissä sit se 4 tuntii minkä ehtii oleen kotona illalla niin teet kotitöitä prkl...

Vierailija
6/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olen kipeä niin mies takuulla kokkaa ja siivoaa ja hoitaa lapset, kun muutenkin niitä tekee. En kestäis semmosta miestä, joka ei suostuis kotitöihin. Samalla laillahan me täällä asustellaan ja sotketaan. eikä mieheni ole lapsenvahti vaan isä. Mies käy kyllä töissä ja itse olen kotona kahden lapsen kanssa, mutta kyllä sekin työstä käy ja mies tietää sen, kun on itsekin ollut lasten kanssa kotona jonkin aikaa. Miehellä on aina ruoka valmiina kun tulee töistä ja niin oli mullakin kun mies oli kotona.

Vierailija
7/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pieni?

Vierailija
8/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kai sattunut harvinaisen hoivaileva mies. Jos olen niin kipeä, että vetäydyn punkan puolelle, ei juuri tarvitse huolehtia, etteikö mies hoitaisi kaiken ihan tyydyttävästi ilman minua. Samalla ehtii kiikuttaa mulle yrttiteetä, villasukkia, tuoremehua ja nenäliinoja sinne punkkaan.

Vierailija
9/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin muutenkin työpäivän jälkeenkin. Eihän se tarkoita, että mies voi vaan olla ja löhöillä kun tulee töistä kotiin, mutta minun pitäisi jatkaa töitä kotona. Ei ainakaan tälläisessä suurperheessä onnistu.

Vierailija
10/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko ihan pieni?

Vierailija
11/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstailta onkin hyvä esimerkki:

Mies oli ollut viikon työhommissa eripaikkakunnalla. Minä tein myös pitkää päivää töissä ja päivän päätteeks olin yksin hoitamassa kotityöt ja lapsen. Valittelin miehelle kun väsyttää hoitaa kaikki hommat yksin.. (mieshän ei siis ollut kotona, joten ei voinut tietenkään olla auttamassa)

Voi miten ihanaa oli, kun mies saapui kotia iltapäivällä torstaina. Lykkäsi mut sohvalle - alkoi tekemään ruokaa, ei antanut edes auttaa kun pyysin. Tyhjensi tiskikoneen ja lappas muutaman päivän likaiset astiat takasin. Siivos jääkaapin mm. jouluruuat oli vielä pilaantumassa siellä.. Ja minä en saanut edes nousta sohvalta. No syötiin, jonka jälkeen mies viikkas kaks koneellista vaatteita kaappeihin, silitti monta tyynyliinaa ja pussilakanaa. Kävi tyhjentämässä bioastian ja haki postin (n.200m reissu yhteensuuntaan).

Seuraava aamukin alkoi ihanasti. Mies jäi lapsen kanssa kotiin, kun minä lähdin töihin. Töistä tullessa, oli sängyt pedattu, lelut kerätty ja kaikki mahdollinen :)

Kyllä on päiviä jolloin minäkin teen suunnilleen kaiken - mutta onneksi myöskin näin päin! Eli yhteistyö pelittää.

Vierailija
12/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole muuten edes lapseni isä. (vaikkei sillä mitään merkitystä olekaan)

Vierailija
13/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika huvittavaa sinäänsä että minä kyllä hyväksyin hänen lapsensa...

-Ap-

Vierailija
14/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovassa flunssassa ja toivoin että voisin relata nyt vkonloppuna. Ja paskat! Kaikki kotihommat on yhä mulla! Ja poikien hoito!

Kun olen kipeä ja naatti, mun miehestä tulee jotenkin ihan flegu! Tuntuu ettei se tee täällä yhtään mitään jos en itse ole täällä touhuamassa. Ärsyttää niin suunnattomasti!

(nyt en lukenut muita vastauksia kuin ap:n avauksen, joten en tiedä mihin suuntaan keskustelu on mennyt ja vastaanko jo aivan asian vierestä...)

Vierailija
15/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsenkin laittaa passaamaan hiukan kipeää äitiä. Vauva nyt tietenkin on asia erikseen, se on imetettävä kipeänäkin.

Kun vastasyntynyt lapsemme oli 2vk ikäinen sain rintatulehduksen ja olin todella kipeä. Mies hoiti lapsen ja minut täysin, toi silloin tällöin vain lapsen rinnalle. Jos nukuin kun lapsella olisi ollut nälkä, hän antoi lypsämääni maitoa lapselle pullosta.

Vierailija
16/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomatan, että voisi imuroida niin imuroi. Illalla kyllä kerää ja siivoaa lasten jäljet jos olen töissä. ruuan laitto vähän huonoa :-)

Vierailija
17/17 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että vähän rempallaan on kämppä aina mun sairauden jälkeen, mutta ei mun tarvitse kipeänä alkaa lapsia hoitamaan tai välttämättömiä kotitöitä tekemään. Jaksaa myös hemmotella mua.

Toisaalta se nauroi itsekin taannoin, että kuinka mä olen kipeänä aina " niin urhea" , kun taas mies makaa sängyssä ja valittaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan