***LOKAMASUJEN ENSIMMÄINEN PINO****
[color=red]Jos aloittelis meille pinoa. Eihän meitä vielä paljon ole, mutta kaippa saadaan tänne uusia yrittäjiä seuraksi. Asiaa ei nyt kauheasti ole. Mutta palailen myöhemmin :)[/color]
Kommentit (24)
Meillä vietettiin rauhallista uutta vuotta kotona, lapsille vähän raketteja ja sipsejä, lasten mentyä nukkumaan isännän kanssa saunottiin ja katseltiin elokuvaa. Aamulla nukuttiin pitkään ja lähdettiin ulos lumiukon tekoon.
Kyllä tämä minun kiertoni on ihan sekaisin; perjantaina siis luulin että täti tuli kylään kun paperiin pyyhittäessä tuli hiven punertavaa ja tietty testi oli aamulla nega. No, sen jälkeen mitään ei olekaan kuulunut ja rinnat on epätavallisen kipeät. Testatakaan en viitsisi kun menee turhaan rahaa hukkaan ja pettymys on kuitenkin kerta vaikka kuinka osaa odottaa sitä. Joten täytyy vain rauhallisesti odotella jotain tapahtuvaksi.. Vaikka kyllä tekis mieli heti kipasta apteekkiin.. ;)
Huomenna taas töihin viikon lököttelyn jälkeen, jippii. En olis jaksanu enää yhtään päivää!
olivia-s
mukaan lokamasuihin, vaikka toivo alkaakin olla mennyttä. Vuosi lähes tulkoon yritystä takana eikä mitään tulosta =(. Ehkä pitäisi vaan tyytyä näihin olemassa oleviin lapsukaisiin ja lakata haaveilemasta vauvoista! Nyt on tosi pettynyt ja maassa olo, mutta eiköhän se tästä taas kun täti poistuu niin mielikin vähän kohoa.
No niin, täällä sitä ollaan lokakuisissa, kun noista syyshaamuista ei sitten tädin myötä lähtenyt kasvamaan mitään : ( mutta ehkä nyt!
Uuden vuoden kunniaksi olen viettänyt varsin tarmokkaan päivän: leivoin sämpylöitä, tein ruuaksi rosmariinikalkkunaa kookosriisin ja mangokastikkeen kanssa, ja kävinpä vielä spinningissäkin. Oli kyllä vähän väkeä (vain kuusi!) näin uudenvuodenpäivänä. Mutta tammikuussa varmaan alkaa taas ryysis. No, itse en nyt juurikaan ehdi käymään, mutta uudenvuoden lupauksen mukaan pari kertaa viikossa nyt pitäisi yrittää ehtiä. Ennen esikoista, nyt 1 v olin himosalillakävijä: pump, spinning, crossing jne keskimäärin kuutena päivänä viikossa, ja joskus tuplatuntejakin. Esikoista odottaessa laitoin jäsenyyden tauolle jo kolmen ekan kuukauden jälkeen, saapa nähdä miten käy, jos onnekkaasti tuo pikkukakkonen lähtisi kasvamaan ja saapuisi ihmettelemään maailman menoa lokakuussa. Niin ja vielä yksi uudenvuodenlupaus: olen ollut armoton herkuttelija, ja karkkia ja suklaata on mennyt päivittäin. Imetyksen jälkeen olin kyllä jo pari kg alle lähtöpainon, mutta siitä on tullut 4 kg lisää, eli pari kg yli lähtöpainon. Niinpä aion keskittää herkuttelun yhteen päivään viikossa ja silloin saa vetää niin paljon kuin ikinä pystyy ; )
Mukavaa alkanutta vuotta 2006 kaikille!
Mii80: Kävin lukemassa syyskuisia ja huomasin, että kurja täti oli tullut teillekin kylään = (. Nyt ei kun vauhti päälle ja uudet plussatuulet puhaltamaan! Kaikki muut lokamasut taitaakin ola pupuilemassa, kun täällä on näin hiljaista. Mun ukko-kulta tuli vasta aami seitsemältä kotiin ja on edelleen vuoteen omana... Epäilen kuitenkin, ettei pupuilu kunnossa = ).