Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ja nyt sitten
11.05.2008 |
aloitetaan tämän illan keskustelu eettisistä arvoista koskien vammaisen lapsen oikeutta syntyä ja äidin oikeutta tapattaa vammainen sikiö. Mielipiteitä ja perusteluja kiitos. Paljon kommentteja ja erilaisia näkemyksiä. Kerään niitä tulevaan kirjaani.
Kommentit (2)
Joten paras olla melko neutraali ja asiallinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
silloin ehkä saisitkin keskustelun alulle. Ei se mielipiteiden vaihto komentamalla ala.