Miehen peliriippuvuus?
Tänäänkin ensin pelattiin 40 ja kun sen hävisi, laittoi uuteen peliin 100 euroa. Kai sieltä joskus jotain voittojakin tulee, mutta miinukselle homma menee. Olen yrittänyt saada vähentämään/lopettamaan pelaamista, mutta yleensä minut haukutaan lyttyyn ja käsketään vasta sitten sanoa kun tienaan yhtä paljon (minun nettotuloni yleensä n. puolet hänen).. Mies ei kylläkään polta eikä juo, joten pitäisikö vain antaa pitää tämä " pahe" ?
Kommentit (12)
Pelasi useita kymmeniä euroja päivässä, kertoi ainoastaan jos voitti pelistä.. Tilanne meni aika pahaksi, lainasi rahaa pelaamista varten.. Lopulta itse tiedosti ongelman ja pääsi onneksi eroon.. Salakavalaa tuo pelaaminen! Toivotavasti miehesi pääsee pian eroon :(
ei vaan kerro mulle summia- löydän satunnaisia lappuja, tiedän kuitenkin että pelaa useamman kerran viikkoon. Kerran tiliotteelta vahingossa näin kahdessa viikkoa peleihin kuluneen 1500 euroa. Selittää sitten vaan, että ei olisi saatu tota ja tota ostettua jollei olisi pelannut ja saanut voittoa. Voi hitto, paljonpa lohduttaa! Tänään taas kamala riita tosta pelaamisesta! Ero taitaa tulla vaikka ajattelin ettei ikinä...
et sä voi alkoholistiakaan laittaa hoitoon ellei itse herää! Ja mun miehellä " ei ole ongelmaa vaan vika on mun korvien välissä" . Mutta voi helvetti, kun kaikki aika menee hevosille ja kiekkoilijoille mikä yrittäjän työstä liikenee!
Nykyäänistuu koton aja pelaa tietokonepelejä yökaudet. Yleensä lähes kaiken vapaa-ajan.
itse tiedostan sen mutta en halua siitä eroon vaikka tiedänkin että menee paljon rahaa peleihin. Keinon jos keksisi millä sen saisi loppumaan.
Pitäisi varmaan ottaa automaattikortti ja hukata salasana jotta voi vain käyttää korttia. Minulla ei voi olla käteistä ollenkaan mukana kun lähden jonnekkin,tai pelaan kaiken...
Ja olen nainen, joskus näinkin päin
Joten ei kannata leikkiä moisen sairauden kanssa.
Raviradan etäpelipisteen hoitaja oli peliriippuvainen ja pimitti isoja summia vuosien aikana. Uskoi voivansa maksaa " lainat" takaisin sillä ISOLLA voitolla...jota ei koskaan tullut...
Itsekkin voin pelata kaupungilla viimeiset 4e bussirahat ja kävelen kotiin (4km) vaikka olisi 15 astetta pakkasta. Pelaamisen jälkeen vituttaa että miksi menin bussirahat pelaamaan
Tunnetta on vaikea selittää, siis se tunne minkä pelaaminen tuo.
" nainen joka on peliriippuvainen" en muista numeroani =)
Ihan niin kuin alkoholiriippuvuudelle tai tupakkariippuvuudellekin voi mitään. Mutta ulkopuolista apua on ehkä pyydettävä, jotta pääsee vieroituksen alkuun.
Pelejä joka kaupassa ja minulle ainakin on iso kynnys kävellä vain ohi
Peliriippuvuudesta oli joskus lehdessäkin. mutta nyt en kyllä muista, että oliko se niin, että jotakuta oli hoidettukin alkoholiklinikalla. Vai oliko se juuri toisinpäin, että peliriippuvuuden vuoksi on vaikeempi päästä hoitoon kuin alkoholin. Mutta nyt en oikeesti muista, kuin se oli.
koita etsiä netistä tietoa, peliriippuvuudessa saattaa lähteä jopa talot yms alta kun ihminen pelaa kaiken mitä omistaa :(