Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytystapa-arviosta Naistenklinikalla??

28.12.2005 |

Onko kukaan käynyt NKL:lla lähiaikoina synnytystapa-arviossa?? Mitä siellä tapahtuu? Katsotaanhan vauvaa myös ultralla?

Mulla neuvolalääkäri tekisi synnytystapa- ja kokoarvion mutta meillä ei neuvolassa ole ultraa, eli ihan käsipelillä vaan.

Mulle olisi erittäin tärkeää oman luustosairauteni vuoksi saada varmuus myös että vauvalla on kaikki ok, ihan ultralla katsottuna..siitä riippuu paljolti synnytystapa.

Tietääkö joku voiko neuvolalääkäri kirjoittaa lähetteen NKL:an synnytystapa arvioon jos vain itse pyytää vai tarviiko siihen jotain tarkempia perusteluja omalta hoitavalta lääkäriltä? Mulla on sellainen sairaus jota ei moni terveyskeskuslääkäri edes tunne ja asian ainainen selittely puuduttaa..

Niin ja viikkoja 35+2, miten nopeasti olette päässeet lähetteen lähettämisen jälkeen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin rakenneultrassa joku aika sitten...

Eli kuulemma neuvolalääkäri voi kirjoittaa lähetteen synnytystapa-arvioon jossa myös ultrattaisiin.

Ainakin tilanteessa jossa voidaan epäillä että vauva voi olla liian iso lantioon nähden. Itselläni ekassa raskaudessa kuvattu lantio ja todettu ahtaaksi, ja toivoisinkin tarkempaa kokoarviota myös tässä raskaudessa ettei ongelmia ilmenisi sitten kun jo olen salissa...itselle ainakin toisi mielenrauhan:) Niin ja meidänkään neuvolassa ei ole ultraa eli kokoarvio tehdään käsin...riippuu siis paljon tekijän kokemuksesta!

En tän enempää osaa vastailla...luulis että aikoja sinne löytyisi nopeasti, sinun tilanteessasi:)

B.M & Vappu 22+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla