Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä kierto ja ovulaatio

Vierailija
28.12.2005 |

Internet näyttää vilisevän erilaisia ovulaatiolaskureita, joita äsken kävin kokeilemassa. Itselläni on suhteellisen pitkä kierto kuukaudesta riippuen (34 - 38 päivää). Eräs testi ei antanutkaan minun testata lainkaan ovulaatioajankohtaa, kun ilmoitin kierron pituudeksi 38 päivää. Kone vain ilmoitti, etteivä naiset, joilla kierto on yli 35 päivää, välttämättä ovuloi. Toinen testi taas antoi minun täyttää laskurin tiedot noilla pitkillä kiertotiedoillakin.

Kysymykseni kuuluukin, onko joukossa sellaisia, joilla on pitkä kierto ja raskaus on siitä huolimatta onnistuneesti alkanut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mun kierto myös pitkä ja vaihtelee 35-40 pv. Esikoista yritimme aikanaan vajaan vuoden, mutta pikkukakkonen tärppäsi heti perään eli lapsilla vain reilun vuoden ikäero. Luomusti saimme siis molemmat lapset, ei mitään testailua yms. Toivoa on kovastikin =).

Vierailija
2/2 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan siirtymässä ajatuksesta toiminta-asteelle, joten toivoa todellakin on runsaasti :) Vauva-sivujen keskusteluja lukiessa vain totesin, että pitääkö sitä oikein tarkkaan laskelmoida sitä vauvan tekoa, mutta yritetään nyt luomuilla ilman laskureita ensin. Meidän perheeseen muuten taitaa muuttaa sellainen pikkuvieras kuin Stressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla