Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verotoimiston mukaan 250 euroa on PIENI summa, joka pitäisi pystyä maksamaan helposti pois kerralla hoitorahasta... :´(

Vierailija
28.12.2005 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettää turhaa työtä Verotoimistolle... ap

Vierailija
2/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pysty maksamaan kerralla kaikkia,mä sain 570e mätkyjä(omaa tyhmyyttäni/tietämättömyyttäni)onneks mies sai takas ja maksoi ne kerralla pois,hoitotuesta ei millään tommosta saa maksettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama tuleeko turhaa työtä,siitä niille maksetaan,ei kun nyrkkiä pöytään ja pidät puolesi,tulosta se sivu mikä on verotoimiston sivulla.

Vierailija
4/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin opiskelija sain hyvin sovittua ja hoidin mätkyt sovitun ohjelman mukaan. Ehkä mulle sattu sit joku todellinen " helmi" sinne langan toiseen päähän...

AP

Vierailija
5/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeää käytöstä! Pidä puolesi!

On tosi pieni summa joo, mulle kun tulisi vastaava niin jäisi kuussa huimat 50e sen jälkeen...

Vierailija
6/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on verotoimistonkin etu, että saavat rahansa vaikka sitten pienemmissä erissä. Otahan yhteyttä epämiellyttävän tädin esimieheen ja neuvottele maksusuunnitelma.

Vierailija
7/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä puhelu kestänyt kauaa ja nyt on homma hanskassa... Ihmettelempä vaan millaisia m**kuja sielläkin on duunissa, koska asia oli tälle äskeiselle virkailijalle päivän selvä, että homma järjestyy!!!

ap (iloinen)

Vierailija
8/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maksanut mätkyjäni erissä jo syyskuun lopusta alkaen. Enää 180¿ jäljellä. Työtön olen ja noin, mutta maksettu on ajallaan.

Vierailija
9/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin verottaja haluaa tehdä maksusuunnitelman. Koska onhan se verottajan etu saada rahat. Ap:lle on sattunut mitään tietämätön virkailija puhelimeen ja sellasia tuolla valitettavasti on :(

Vierailija
10/10 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla vaan huono päivä/viikko/vuosi menossa. Ehkä joulupukki ei ollut tuonut mieleisiä lahjoja tai jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän