Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen raskaana oleville...

28.12.2005 |

On pakko myöntää, että olen kateellinen ystävilleni jotka tuosta vaan tuntuvat tulevan raskaaksi ja tehtailevan tenavia. Ensimmäinen lapsi meillä on olemassa, mutta toista odottaisimme, yksi keskenmeno on ollut...

Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama juttu. viikottain saa kuulla iloisia vauvauutisia, mutta meidän pikkukakkonen antaa odottaa... ensinmäistäkin tehtiin tovi. tsemppiä ja voimia -a-

Vierailija
2/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova vauvakuume,3 lasta jo on,mutta vauvaa tekisi mieli..on ne niin ihania..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin hirmu onnellinen ystävien ja sukulaisten puolesta, niin kyllä sit tulee välillä mieleen että miksi ei meillekin..

Sinä aikana kun me olemme vauvaa toivoneet, on miehen sisarukset tehtailleet hyvinkin helposti 4 lasta; sisko kaksi ja veli kaksi. Minun suvussanikin lapsia on tänä aikana (läheisille sukulaisille) siunaantunut 3.

Ystäville on lapsia kertynyt n. 20 yhteensä.. Plus sitten tietysti kaikki tutut, joille on perheenlisäystä siunaantunut..

Tuntuu että kaikki muut saavat lapsia paitsi me.. vaikka eihän se niin tietenkään ole..

glemei

Vierailija
4/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tosi kateellinen raskauden ja pienten vauvojen vuoksi. Tuntuu, että vauvakuumeen noustua ja b-projektin käynnistyttyä KAIKKI vastaan tulevat naiset on joko raskaana tai ne työntelee vaunuissa pikku kääröä. Ja meillä ei oo mitään... On tää niin väärin =/ Ehkä tässä mielentilassa huomioi vain ne pömppömasuiset odottajat ja Emmaljungaa lykkivät pariskunnat, tai sitten meidän kaupungissa on tosi vinoutunut väestöjakauma...

Olis kauheen kiva, jos meillekin tulis pikku käärö... Meillä on vuosi jo yritetty ilman tulosta. Usko alkaa pikkuhiljaa horjua, mutta toivonpilkahduksia tulee -säännöllisesti aina sillon kun menkat on alkamassa...

Toivotaan kaikille plussasäteitä. Toivottavasti uuden vuoden tinoissa näky paljon vauveleita. Myös meille... =)