Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arka aihe!

28.12.2005 |

Onko kukaan suorastaan yrittänyt saada jompaa kumpaa sukupuolta olevaa lasta aikaiseksi? Jos on jo olemassa toista. Itselle jotenkin iskostumassa että pitäisi olla molempia, ja pettymys olisi suuri jos ei onnistuisi ja suunnitellut jo kaikenmaailman temppuja millä sen toteuttaisin!! Kaipaisin oikeita kommentteja enkä syyllistämistä = (

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis 2 poikaa ja kyllä toivotaan kovasti tyttöä seuraavaksi. Tää kierto ollaan selkeästi yritettykin tyttöä eli yritettiin tähdätä pupuilut ovulaatiota edeltävään aikaan, mutta harakoile taisi mennä:(. Nyt nimittäin kp 45 tai jotain sinnepäin, eikä edelleenkään plussaa tai tätiä. Edelliset raskaudet tärpänneet heti. Musta olis aivan ihanaa saada tyttö, kuten miehestäkin, mutta suoraan sanottuna pojankin ottaisin kiitollisuudella vastaan. En kiellä, että ehkä pieni pettymyksen poikanen saattaisi sekunnin verran painaa mieltä, jos raskausaikana kuulisimme kolmannen pojan olevan tulossa (edellisillä kerroilla sukupuoli näkyi ultrissa selvästi), mutta tuskinpa se kauaa mieltä vaivaisi. Tosin olemme kyllä ajatelleet, että emme edes yrittäisi tämän kolmannen kanssa selvittää kumpi sieltä oikein on tulossa, olisi sitten täydellinen yllätys salissa. Ja sen tiedän, että vaikka sieltä tulis ulos itse elefantti, niin siinä tilanteessa kun ponnistustuskat loppuu, niin mulle kyllä kelpaa kaikki:).

Vierailija
2/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien kohdalla tyttöä toivoin niin kovasti, että yritin " kaikkeni" ! =)

Pistin jopa ukon syömään foolihappoa esikoisen yritysaikana, olin kuullu tälläsestä jutusta silloin.

Kakkosen kohdalla yritettiin ajoittaa oikein oviksen kannalta ja saatiin toinenkin tyttö. sitä en tiedä onko nää molemmat sattumaa vai ei, mutta mua houkuttelee ihan hirmusti ajatus tyttötriosta joten.. ! =)Voihan tää olla jonkun mielestä jotenkin itsekästä tms, mutta jos ei nyt tän vaarallisempia " poppakonsteja" käytä niin eiköhän jokainen saa tehdä omat valintansa ja toiveensa ja yrittää niiden mukaan! En oikeesti usko, että ihan hirveesti näihin voi kuitenkaan itse vaikuttaa.

Itsekkään en todellakaan pahastuisi pienestä pojasta, päinvastoin ja molemmat ottasin ilolla vastaan. Silti yritän taas ajoitusta, onnistuu tai ei. Kunhan onnistus ylipäätään..!

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla