Paljonko tuli joulukiloja??
Itselle tuli 3,5 kiloa!!! Ok, tosin saattaa olla jonkinlaista turvotusta ylensyömisestä ja onhan tässä menkatkin päällänsä. Mutta jokatapauksessa nyt loppu syöminen! Ens kesänä ollaan timmissä kunnossa kauniissa kesävaatteissa!
Kommentit (5)
noin kilon verran, nyt menkat, joten paino taas lähitulkoon sama mitä ennen joulua. Ei vaan jouluherkut maistu...
Vaan lhinnä jonkinlaista turvotusta. Mun maha on ainakin ihan turpea. Vatsakaan ei ole kunnolla toiminut ja menkat yleensä nostaa mun painoa ainakin kilon-kaks. Jos jatkan syömistä niin tokihan ne kilot lisääntyy ja jää pysyviksi. Jos lopetan nyt heti, niin tuskin jää juuri mitään.
ap
No siten voi tulla " joulukiloja" , että kun yhtäkkiä syö normaalia suolasempaa ruokaa muutaman päivän, niin tulee turvotusta. Ainakin minulle, mutta muutamassa päivässä paino kyllä tasaantuu. Eli ei tosiaan syömällä parissa päivässä voi kiloja läskiä kerätä :)
Ja vastaus kysymykseen: kilon enemmän painoin tänä aamuna, kuin ennen joulua.
Minä en voi ymmärtää miten joillekin tulee joulukiloja! Miten ihminen voi parin päivän aikana syödä niin paljon, että lihoo monta kiloa?