Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siinä eilisessä Nelosen dokussa kävi niille naisille?

Vierailija
28.12.2005 |

Multa jäi loppu näkemättä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen laihtu paljon ja pääs leikkaukseen ja nytten kiertää koululla puhumassa lihavuudesta

toinen taas liho..

Vierailija
2/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se toinen vielä päässyt leikkaukseen! Sehän oli edelleen leikkausjonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sori ;) olin puol unessa kun sitä loppua katoin

terkuin 2

Vierailija
4/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toisen sanottu taas lihonneen.

Vierailija
5/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankeillakin on reikä mistä ne pissii ja kun se on pimpsa niin tytöksihän se luetaan

Vierailija
6/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt enää muista kumpi se oli kun katsoin ohjelman silloin kun se tuli ensimmäistä kertaa. Ihanaa kun lihavakin löytää itselleen onnen ja rakkauden. Kyllä minäkin olen sen huomannut että usein suomalainen mies ei halua itselleen edes hieman pyöreähköä naista mutta toista se on muissa kulttuureissa joissa ei ulkonäkö ole ainoa tärkeä asia.

Vierailija
7/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se joka oli nyt pyörätuolissa.

Se toinen (se joka lauloi) laihtui kolmessa vuodessa 44kg ja oli edelleen leikkausjonossa.

Vierailija
8/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen laihtui 260 kilon lähtöpainostaan kolmen vuoden aikana peräti n. 40 kiloa, odottaa pääsyä leikkaukseen ja sen jälkeen voinee kääntyä autollaan myös vasemmalle. Toinen ei juurikaan vaan liikkuu pyörätuolissaan ja löysi jonkun miehen.

Vierailija
9/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihan aidosti ihmetytti siinä ohjelmassa, että kuinka ne naiset eivät laihtuneet sen enempää. Toinen tiputti koko kolmen vuoden aikana (lähes kaikki käsittääkseni ensimmäisen 1.5 vuoden kuluessa) 44 kg, mikä tietenkin on paljon, mutta ei siinä määrässä vielä riittävästi. Luulisi, että mikäli ruokatottumuksia tarkistaa, alkaisin 250-kiloisesta tippua kiloja kohinalla.

Mietin vain, että mahtoivatkohan saada hirveästi tukea ja ohjausta ruokavalion muutamiseen, kun ei kuitenkaan päässeet edes ns. normaaliin ylipainoon.

Vierailija
10/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ihan aidosti ihmetytti siinä ohjelmassa, että kuinka ne naiset eivät laihtuneet sen enempää. Toinen tiputti koko kolmen vuoden aikana (lähes kaikki käsittääkseni ensimmäisen 1.5 vuoden kuluessa) 44 kg, mikä tietenkin on paljon, mutta ei siinä määrässä vielä riittävästi. Luulisi, että mikäli ruokatottumuksia tarkistaa, alkaisin 250-kiloisesta tippua kiloja kohinalla.

Mietin vain, että mahtoivatkohan saada hirveästi tukea ja ohjausta ruokavalion muutamiseen, kun ei kuitenkaan päässeet edes ns. normaaliin ylipainoon.

se tuli heti sairaaksi yms. Ja ei ole varmaan ihan helppo homma liikkua tossa " tilassa" ... Vaikka kyllä munkin mielestä ne kilomäärät oli aika pieniä.

Vierailija
11/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sen jälkeen voinee kääntyä autollaan myös vasemmalle.

Se suunnitteli kaikki reittinsä niin, että on vaan oikealle käännöksiä. Kiva kiva kun tulee joku yllättävä tilanne missä ratin olisi liikuttava toiseenkin suuntaan.

Sillä oli kyllä ihan hyvä motivaatio muuten mun mielestä, mutta jotenkin mietitytti, että eikö sitä ole aikaisemmin tullut mistään! Siis kun ihminen ei pääse kotoaan, ei saa itse ruokaansa haettua yms. Voisin kuvitella, että viimeistään siinä vaiheessa kun ei saa itse vaatteita päällensä ja kenkiä solmittua olisi itsellä jo häpeä motivaationa alkaa tehdä jotain! Ja se toinenkin vaan istu kun avustaja keräs sille salaattia :-/ Anteeksi vaan, mutta voi olla että avustajallekin tulee joskus mieleen, että oo sit syömättä jos et saa itse ruokaas otettua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi