Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistin just, että mulla on tänään synttärit!!

Vierailija
28.12.2005 |

Eli sitä olis nyt sit 29 v.!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis paljon onneeaa vaan.

Vierailija
2/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopee olit ap oikeastaan. Mä olen joskus muistanut vasta seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika nopee olit ap oikeastaan. Mä olen joskus muistanut vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
4/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan..

Vierailija
5/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupsahtanut, ettei tarvitse yrittääkään näyttää enää nuorelta. Minä ainakin olin 20 -vuotiaana paljon epätoivoisempi lähes kaikkien asioiden, mutta varsinkin ulkonäön suhteen.

Kävin juuri äsken hyllyttämässä masuani mieheni naaman edessa, että meillä on siellä pikkuinen vauvan alku ja sillä oli niin hauska tökkiä minun masua, kun se sormi uppos silleen kivasti:)

Vierailija
6/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylpyl:

rupsahtanut, ettei tarvitse yrittääkään näyttää enää nuorelta. Minä ainakin olin 20 -vuotiaana paljon epätoivoisempi lähes kaikkien asioiden, mutta varsinkin ulkonäön suhteen.

Kävin juuri äsken hyllyttämässä masuani mieheni naaman edessa, että meillä on siellä pikkuinen vauvan alku ja sillä oli niin hauska tökkiä minun masua, kun se sormi uppos silleen kivasti:)

T:ap

Vierailija
7/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskenut että kuinka monta kertaa se masu pomppaa ylös kun siihen tökkää, sehän jää silleen kivasti hyllymään se löysä maha. Tais olla joku 4 kertaa mieheni ennätys, josta se raukka oli niin ylpeä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän