Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vai vielä vauvakuume...

27.12.2005 |

Lymyileekö tätä Vauvakuume-aluetta lukemassa muitakin, jotka eivät itse asiassa pode vauvakuumetta....

Minulla on niin paljon kokemusta raskaana olemisesta, että pelkään vahvasti olevani varotoimenpiteistämme huolimatta taas raskaana. Ennestään meillä on VILLIT kaksostytöt 10/04, eikä mieheni halua enää yhtä ainutta mukulaa... Itse olen haaveillut kolmannesta tenavasta joskus sitten kun tytöt ovat vähintään esikouluiässä.

Kolmas tenava syyskuuksi -06 olisi aikamoinen katastrofi monella tapaa, mutta kumma kyllä minua salaa jo riemastuttaa ajatus ja mietin yöllä kaksosia imettäessäni nimeä heidän pikkusiskolleen tai -veljelleen ;-) Aborttia en tekisi avioeron uhallakaan, sen tein miehelleni selväksi jo muinoin seurusteluaikoina. Uskon, että jos olen raskaana, se on Jumalan metkuja se!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kova vauvakuume,mutta kyllä jo vuoden pyörin täällä ajatellen että hulluja nuo ketkä lisää lapsia haluaa,vaikka itselläni on maailman herttaisin pieni poika.Huomasin vasta puolisen vuotta sitten että itselleni tuli vauvakuume uudestaan ja mitä enemmin olin asiaa vastaan niin sitä nopeammin huomasin että valehtelen itselleni.Joten päätin antaa periksi ja yrittää toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla