Kavat vs. Tepsut
Pitäisi hankkia ensikengät 11 kuukautiselle pojallemme.
Olen käynyt katsomassa kenkiä ja vaihtoehdoiksi ovat jääneet Kavatin tai Tepsujen nauhalliset talvikengät. Kavatilla oli myös kivoja tarrallisia kenkiä, mutta pitääkö paikkansa, että ensimmäiset kannattaisi hankkia nauhoilla, koska tukevat ja joustavat paremmin?
Niin, eli onko mielipiteitä, kummat olisi paremmat? kävelee ihan kohta itse ja ulkoilee paljon, joten pitäisi olla lämpimät. Jotenkin Kavatin kengät olivat mielestäni ainakin kauniimmat ja hieman edullisemmatkin...
Kommentit (3)
Ostin kavat-merkkiset talvikengät nyt joulukuussa vuoden täyttäneelle
lapselleni. Ostin kylläkin tarrakiinnityksellä ja olen ollut tyytyväinen. Meillä
pukeminen on muutenkin tuskallista ja varmasti olisivat hermot menneet molemmilla nauhojen kanssa. Myyjä sanoi että tarrakiinnityksellä saa yhtä tukevasti kun nauhoilla. Tosin ensiaskelkengät olivat nauhalliset,
meillä kun on kävelty jo 9kk:n iästä asti. Toisina kenkinä meillä on goret mutta nahkakengissä villasukan kanssa ovat jalat olleet lämpöiset. Kokeilimme kaupassa tepsuja mutta varsi oli korkeampi ja niitä oli hankala saada jalkaan. Mutta varmasti taas yksi näistä makuasioista...
Meidän juuri kevelemään oppineellä on nauhalliset Tepsut. Ovat helppo pukea jalkaan vaikkei näissä ' vauvamallisissa' olekaan vetoketjua ja lämpimät, Tepsuissa vuori aitoa villaa.
olekaan talvi-Kavateista. Molemmat sopivat hyvin pienen jalkaan, joka usein on vähän pyöreä ja pullea.