Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulumisia,huonoja :(

27.12.2005 |

Niin siinä kävi että viime viikolla ultrassa ei näkynyt kuin tyhjä pussi, ei sikiötä ja tänään alkoi vuoto. Eli tuulimunaraskaus. Kohdunsuu oli kuulemma aivan oikean värinen ja raskausoireitakin oli.

Tuossa aikaisemmin kyselin sitä testien tekemistä,että kuinka aikaisessa vaiheessa olette plussanneet.

Itselläni kun tuli jo reilusti ennen menkkojen oletettua alkamista plussaa testeihin.

Että tällaista meidän vuoden vaihteeseen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Minulla oli aikoinaan myös tuulimunaraskaus. Nyt minulla on kaksi ihanaa lasta. Tulin keskenmenon jälkeen melko nopeasti uudestaan raskaaksi!.

Vierailija
2/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(rv 15 oli kierron mukaan alkamassa, " oikeasti" oli vasta rv 13) ja suru on suunnaton..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin tossa kuukausi sitten kaavinta tuulimunaraskauden vuoksi. Olemme miehen kanssa koittaneet ottaa asian suht rauhallisesti ja siinä on jopa mielestäni onnistuttukin. Ei näissä asioissa voi itse päättää, koska lapsi on tullakseen vaikka miten toivoisi. Ei se kuitenkaan mikään kiva juttu ollut, kun raskaus oli kuitenkin jo 10. viikolla, joten oltiin toki jo ehditty ajatella tulevaisuutta siinä valossa. Positiivisen testin tein n. rv 6:lla. Ihan tarkoituksella olin vetkutellut testin kanssa, jotta olisi sitten varma tulos. Mutta kuinka sitten kävikään...

No nyt tuntuu vähän siltä, että olis kuukautiset alkamassa, joten ei kun uutta yritystä vaan.

Tsemppiä teille muillekin!