Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Tracy Hogg;OPI KUUNTELEMAAN VAUVAASI kirjasta?

27.12.2005 |

Tulin tänne kurkkaamaan tuolta odotuspuolelta, kun ajattelin, että jos täällä jollain olisi käytännön kokemuksia asiasta. Elikkäs siis onko kukaan noudattanut vaavinsa kanssa Tracy Hogg:n " vanhempainoppaan" EASY ohjelmaa? Olen utelias tietämään miten olet onnistunut? Kerro hyvät ja huonot puolet. Muutenkin kirjan lukeneilta haluaisin kuulla mielipiteitä.

Itse olen tässä raskauteni aikana kirjan lukenut, ja suhtaudun ensi kertaa äidiksi tulevana hyvin kriittisesti yleensäkin kaikkiin neuvoihin. Pidän oppaan vauvaa kunnioittavasta hengestä, mutta epäilen pystyisinkö toteuttamaan EASY:ä... Siispä kaipailen teidän kokemuksianne!

eeviliina rv 35+5

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsin järkeviähän suurin osa neuvoista on. Varsinkin käytännön imetys- ja yleensä vauvan ruokintaohjeet ovat minua auttaneet... Mutta muuten tuo EASY-ohjelma ei krhm.. ihan ole toteutunut. ;) Eli kannattaa lukea tuotakin kirjaa vähän valikoiden ja omaan vauvaan soveltaen eli siis ihan omaa maalaisjärkeä käyttäen.

Mutta noin yleensä kirja on kyllä sillä tavoin mukava, että se ottaa huomioon myös vanhempien kestokyvyn ja hyvinvoinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla