Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko painonvartijat-laidutus?

27.12.2005 |

Hei,

Olen jo jonkin akaa kerännyt rohkeutta mennä Painonvartijoiden ryhmään. Tarvitsisin apua viimeiseen lähtö kannustukseen. Kerro kokemuksiasi (hyviä ja huonoja) - miksi kannattaisi liittyä painonvartijoihin, kun pudotettavaa on 10 kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pudotin painovartijoiden kirjekurssilla 14kg ja vielä pitäis 2 kg tiputtaa

Vierailija
2/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo laskea pisteillä kalorit, oppii monet pisteet äkkiä ulkoa. Voi herkutellakin kun säästää pisteitä tai syö joku päivä muuten kevyesti. En mä huonoja puolia keksi. Kyllähän laihdutus yleensäkin voi olla stressavaa ja ne plussaviikot voi tulla menetelmällä kuin menetelmällä, mutta ei saa lannistua.

Tykkään, olen laiduttanut elokuun puolesta välistä nyt jotain -9kiloa..... Ja olen saanut nauttia ruoastakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi ainaki tuo pisteiden lasku.... syksyn aikana sain noin kympin pois. Keväälle jäi noin viiden kilon pudotus ja samalla taktiikalla meinaan jatkaa. En keksi ainakaan omalta osaltani kuin positiivista sanottavaa.

Vierailija
4/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kannattaa miettiä tosi tarkkaan, onko valmis maksamaan joka viikko siitä, että joku punnitsee ja rohkaisee vai riittääkö oma motivaatio.

Mä itse laihdutin pv:n ohjeilla ensin 13kg ja sit vielä n. 8kg (ekan ja tokan lapsen jälkiä). Sit tajusin vihdoin, että mokomat pisteet pyörivät päässäni ihan kohtuuttomasti, normaali ja terve suhtautuminen syömiseen ja ruokaan oli kadonnut totaalisesti. Aina vaan niitä pisteitä ja pisteitä...

Kolmannen raskauden jälkeen lisäsin liikuntaa, vähensin sokeria ja vehnäjauhoja ja tulos on ollut ihan hyvä. Nyt odotan neljättä (rv 27) ja nautin siitä, että suhde ruokaan on hyvä. En mieti jokaista suupalaa ja ehkä sen takia niitä aikaisemmin pelkäämiäni " repsahduksia" ei tulekaan. Mä olin vähän sellainen on/off-laihduttaja, eli joko laskin kaikki pisteet tunnontarkasti tai sitten oli hälläväliä-fiilis -aivan sairasta siis.

Joten jos on taloudellisesti varaa niin tuskin siitä muuta haittaa voi olla kun se, että voi olla vaikeaa päästä pisteistä irti. Ja sitten kun päästää niin kilot kertyvät takaisin. Joten mieluummin suosittelisin oma konsteja.

T: Kunniajäsen itsekin vuodelta 2001