Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko ostaa kantoreppu?

Vierailija
26.12.2005 |

Hyviä ja huonoja puolia? Mistä kannattaisi ostaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää:

+ nopea pukea

+ kevyt kantaa

+ lapsen saa helposti kyytiin ja pois

+ voi kantaa edessä ja takana

+ jne

Huonoa:

- pitkään kudottuun liinaan verrattuna ei aivan yhtä mukava

- joidenkin vartalolle ei sovi, varmaankin hyvin iso- tai pienikokoisille tai erittäin pitkäselkäisille, eikä ehkä kovin selkävaivaisille.

Vierailija
2/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi. kuulostaa hyvältä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi selässä 15kg:oon asti. Hyvä kantaa, mutta ei lyhyille. Lantiovyö = kaikki paino ei tule hartioille + hyvin säilytystilaa.

Vierailija
4/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka tukisi myös selkääni ja lapsen päätä. olen 173cm ja lapsi on nyt 3kk, joten kohta sille olisi paljon käyttöä. Ihan pienille niitä ei vissiin suositellakkaan? Minun pituudesta tuskin ongelmaa...

ap

Vierailija
5/9 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatko itse vielä parivuotiasta Pikkuruulla? Se on hyvä 3-kuiselle, mutta käyttöikä loppuu viimeistään vuoden kieppeillä, ainakin meillä. Paras olisi tietty olla monta vaihtoehtoa käsillä, jos on varaa.

Vierailija
6/9 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että se on tukevampi selälle kuin liina. Painoa ja rasitetta tulee kuitenkin jo muutaman kuukauden ikäisestäkin.

Vierailija
7/9 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on päivittäisessä käytössä jo toisella vauvalla, eli varmasti on jo maksanut itsensä takaisin. Kannattava ostos, vaikka hintava.

Vierailija
8/9 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby bag (vähän kantoliinamainen) oli hyvä kun vauva oli alle 1,5kk, sittemmin vauvaa ei ole saanut pussiin asettumaan. Kokeillaan uudelleen kun osaa istua. Baby björniä käteteey pari kertaa. Ihan älyttömän raskas kantaa ja vauva (nyt 4kk) ei kauaa siinä viihdy, toisekseen sitä voi käyttää vaan sisällä kun vauva ei siihen ulkovaateissa sovi.

Suosittelisin lainaamaan kaverilta ja kokeilemaan ennen kun oman ostat :). Jos käy kuten meillä, niin kallis ostos on vaikka miten halvalla sais...

Vierailija
9/9 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi